Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ این کارآفرین نمونه تاکنون توانسته زمینه اشتغال را برای ۱۲ نفر فراهم کند.

فرماندار جوانرود در این مراسم گفت: حمایت و تقدیر از کارآفرینان موجب ایجاد انگیزه ، نشاط و شادابی و فعالیت گسترده کار و فعالیت خواهد شد.

رستگار یوسفی افزود: کارآفرینان قهرمانان توسعه اقتصادی هستند چرا که از فرصت ها و اندیشه هایشان به خوبی استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: امروز تلفیق اندیشه و ابتکارات به رشد و توسعه کمک می کند و اعتقاد بر این است که این فرهنگ کارآفرینی در جامعه ترویج پیدا کند.

در ادامه فرماندار جوانرود به تسهیلات بندالف تبصره ۱۸ اشاره کرد و گفت: این تسهیلات به منظور ایجاد و توسعه تولید و اشتغال و کارآفرینی اختصاص می یابد.

یوسفی افزود: براساس بند الف تبصره ۱۸ وزارتخانه های جهاد کشاورزی ، صمت ، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ،تعاون ،کار و رفاه اجتماعی ، نفت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، کمیته امداد و بهزیستی سهم دارند و دستگاههای اجرایی شهرستان مکلف به معرفی واحدهای تولیدی و اشتغالزایی برای دریافت این تسهیلات هستند.

وی یادآورشد: تسهیلات یاد شده در حال حاضر به صورت وزارتخانه ای مشخص شده و در صورت مشخص شدن سهم استان ها تسهیلات در اختیار دستگاههای اجرایی قرار خواهد گرفت.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی اشتغال زایی کارآفرینی کرمانشاه جوانرود

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی اشتغال زایی کارآفرینی تسهیلات بانکی اشتغال زایی کارآفرینی کرمانشاه جوانرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: برپایی نمایشگاه‌های مختلف، تجلیل از آموزگاران نمونه، برگزاری شب شعر و موسیقی خلیج فارس و نشست علمی چگونگی احیای مکتب فرهنگی هنری خلیج فارس بخشی از ویژه برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس در قشم است.
محمد غفاری افزود: آغاز به کار دانشگاه هنر شعبه قشم و مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم و رونمایی از انیمشن دانش آموزان درباره اسطوره‌های خلیج فارس و پخش مستند زندگی‌نامه سدیدالسلطنه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

بیشتر بخوانید؛ برافراشتن پرچم ایران در عمق ۱۰ متری آب‌های خلیج فارس
وی گفت: بمناسبت ۱۲ اردیبهشت روز معلم، ویژه برنامه‌ای با حضور ۷۰۰ تن از آموزگاران با هدف تجلیل از ۱۱۰ معلم نمونه و آموزگاران بازنشسته برگزار می‌شود.
دهم اردیبهشت در تاریخ رسمی کشورمان به عنوان سالروز حمله جوانمردانه سربازان و سرداران نامدار ایرانی به متجاوزان پرتغالی و آزاد سازی جزایر مهم خلیج فارس از اشغال آنان، به عنوان روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو
  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • جشنواره گیلاس اشنویه به ایستگاه هفتم رسید
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان