Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-07@16:24:41 GMT

افزایش همکاری عراق و توتال‌ انرژیز

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۲۰۸۳

افزایش همکاری عراق و توتال‌ انرژیز

عراق و شرکت توتال‌انرژیز به توافق برای همکاری‌ها در زمینه پروژه‌های نفتی و انرژی‌های خورشیدی نزدیک می‌شوند.

به گزارش «انرژی امروز» از خبرگزاری بلومبرگ، دولت عراق و شرکت توتال‌انرژیز در حال نهایی کردن قراردادی هستند که سبب جذب میلیاردها دلار سرمایه در زمینه تقویت تولید نفت و گاز و کاهش قطعی برق در عراق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این قرارداد که به‌زودی به‌طور رسمی اعلام می‌شود، این شرکت فرانسوی در میدان نفتی بزرگ «رتاوی» در استان بصره عراق سرمایه‌گذاری و متخصصان توتال انرژی با تزریق آب دریا به چاه‌های نفتی سبب حفظ تولید این میدان می‌شوند.

شرکت توتال‌انرژیز همچنین در زمینه جمع‌آوری گازهای همراه چند میدان نفتی این منطقه به عراق کمک می‌کند که از آن می‌توان به‌عنوان سوخت نیروگاه‌های برق استفاده کرد.

این شرکت فرانسوی همچنین در عراق نیروگاه برق خورشیدی می‌سازد.

این پروژه‌ها در شرایطی که مردم با قطعی شدید برق دست و پنجه نرم می‌کنند، امتیاز بزرگی برای دولت کنونی عراق است زیرا انتخابات این کشور در ماه آینده برگزار می‌شود.

سرمایه‌گذاری‌ در زیرساخت‌های عراق به دلیل سال‌ها جنگ، اقدام‌های تروریستی و ناامنی متوقف بوده است.

برچسب هابین الملل توتال انرژیز (TotalEnergies) خبرگزاری بلومبرگ (Bloomberg) عراق

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: بین الملل توتال انرژیز TotalEnergies خبرگزاری بلومبرگ Bloomberg عراق آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو توتال انرژیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۲۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: بیش از ۲۲ هزار بازدید کمّی و کیفی از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده از سوی بازرسان و کارشناسان منطقه در سال ۱۴۰۲ ثبت شد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، فریدون یاسمی دراین‌باره بیان کرد: بیش از ۱۸ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع، به‌منظور کنترل کمّی و کیفی انواع فرآورده و بررسی روند سوخت‌رسانی مستمر و شبانه‌روزی در سال ۱۴۰۲ در منطقه تهران انجام شد.

وی افزود: در همین بازه زمانی، کارشناسان منطقه عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را با انجام بیش از ۴ هزار بازدید بررسی کردند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران تأکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ کارشناسان منطقه تهران همراه با بازرسان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و حوزه مقاومت بسیج منطقه در قالب ۶ گروه عملیاتی، عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را راستی‌آزمایی کردند.

یاسمی با اشاره به اینکه منطقه تهران دارای ۳۴۸ جایگاه سوخت مایع فعال و بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ مصرف‌کننده عمده است، یادآور شد: سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران (۰۹۶۲۷) به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت انتقادها، پیشنهادها و شکایت‌های شهروندان تهرانی است.

دیگر خبرها

  • ۳۰۷ کالای راهبردی نفتی شناسایی‌ شد/ ۷ پروژه در محله نهایی سازی
  • درگیری اسد با صدام حسین سر حمایت از ایران! / گنجینه جواهرات ملی ایران از نمای نزدیک / ستاره مصنوعی چینی، شش برابر داغ‌تر از خورشید! / دو شگرد برای افزایش بهره‌وری روزمره / روش تشخیص ایمیل‌های کلاهبرداری
  • اسلامی: به دنبال خلق فناوری در حوزه انرژی اتمی هستیم
  • رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است
  • افزایش قیمت گاز در اروپا؟!
  • ماشه افزایش قیمت گاز در اروپا چکانده می‌شود
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • تحقق هدف گذاری ترانزیتی برنامه هفتم در گرو چیست؟
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر حیفا