Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@10:58:29 GMT

تحقیق و تفحص از شستا در کمیسیون تصویب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۲۱۳۹

تحقیق و تفحص از شستا در کمیسیون تصویب شد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس درباره اقدام‌های نمایندگان در نشست امروز کمیسیون خود توضیح داد.

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  در تشریح محتوای نشست امروز کمیسیون خود گفت: امروز به نمایندگی از کمیسیون اقتصادی، امیرآبادی فراهانی و حجت الاسلام باقری بناب از طرف این کمیسیون به عضویت کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی (مشهور به طرح صیانت) درآمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: طغیانی، علیپور و توانگر اعضای منتخب کمیسیون اقتصادی برای حضور در کمیسیون مشترک ملزم به انتشار اطلاعات و شفافیت شدند. همچنین علیزاده منتخب نمایندگان این کمیسیون در هیئت مقررات‌زدایی و تسهیل صدور مجوز کسب و کار شد. مرحبا همچنین از تصمیم تحقیق و تفحص از شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، شستا، خبر داد و یادآور شد: با توجه به جلسات پیشین و توضیحات مسئولان این شرکت و در دسترس قرار نگرفتن خواسته‌های کمیسیون اقتصادی، دستور داده شد تا این مصوبه در کمیسیون بماند تا بعدا به هیئت رئیسه ارسال شود. سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به قول مسئولان بانک مرکزی برای اعلام تعهدات خود به صورت زمانبندی شده نسبت به موضوع مغایرت‌های قانونی قانون چک و اجرایی شدن ماده ۱۱ قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، کمیسیون اقتصادی درباره تهیه گزارش ماده ۲۳۴ و تلاش برای ارسال به قوه قضائیه رای گیری نکرد. در صورتی که بانک مرکزی به تعهداتش پای بند باشد، گزارشی به صحن علنی ارسال نخواهد شد. وی یادآوری کرد: درباره موضوع طرح مالیات بر عایدی سرمایه توضیحاتی از اتفاقات دو هفته اخیر و اقدامات دستگاه‌ها داده شد و مقرر کردیم تا هفته آینده آخرین ویرایش این طرح نهایی شود و با ارائه در نشست کمیسیون اقتصادی، پیش از ارائه بودجه ۱۴۰۱ به نشست علنی پارلمان برسد و تصویب شود. انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شستا تحقیق و تفحص کمیسیون اقتصادی کمیسیون اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با بیان این خبر گفت: اراضی پادگان جی با مساحتی بالغ بر ۶۰ هکتار در ضلع شرقی منطقه۹ بدلیل وسعت زیاد و یکپارچگی عرصه، معضلات عمده‌ای را برای ساکنین این محدوده ایجاد کرده است که از مهمترین آنها می‌توان به گسست و قطع ارتباط بین پلاکهای مجاور اشاره کرد. همچنین همجواری اراضی پادگان جی با بافت فرسوده معضلات اجتماعی عدیده‌ای را نیز به دنبال داشته است.

مرتضوی با بیان اینکه ارتقا کیفیت زیست شهری و خدمت رسانی به شهروندان مهمترین دغدغه مدیریت شهری است گفت: از ابتدای این دوره مدیریت شهری موضوع تعیین تکلیف اراضی پادگان جی در دستور کار قرارگرفت و ماحصل پیگیریها و تلاش همکارانم در منطقه۹ و سازمان‌های نوسازی و املاک و مستغلات منجر به انعقاد توافق‌نامه‌ای با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مرداد سال ۱۴۰۱ و توافق نامه‌ای با ارتش جمهوری اسلامی ایران در اسفند سال ۱۴۰۲ شد.

شهردار منطقه۹ ادامه داد : بر اساس توافق نامه های مذکور پس از انجام فرآیند قانونی بخش قابل توجهی از عرصه پادگان جی به منظور احداث سرانه های خدماتی موردنیاز( از قبیل فضای سبز، بهداشتی درمانی، خدماتی، طرح جهادی مسکن و ...) احداث و جهت رفاه شهروندان به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان از تلاش تمامی حوزه‌های شهرداری تهران جهت تحقق این موضوع علی‌الخصوص از سازمان نوسازی شهر تهران تقدیر و تشکر ویژه نمود.

لازم به ذکر است که در راستای عملیاتی شدن طرح  و اخذ تایید  به کمیسیون ماده پنج ارسال شده است تا پس از کسب تاییدات نهایی به فوریت پروژه مذکور اجرایی شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست
  • جدول هزینه‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • مبلغ این جدول بودجه خیلی درشت است /جدول برآورد اعتبارات ردیف‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ به تصویب رسید؟
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • کنوانسیون کارخدمه رانندگان (AETR) با تصویب در پاستور جهت گام آخر به بهارستان ارسال شد
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴