Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا منتظری نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزئیات جلسه امروز یک شنبه ۱۴ شهریور کمیسیون متبوع خود اظهار کرد: اولین دستور کار نشست امروز تعیین دو سفر اعضای کمیسیون با هدف رسیدگی به نیاز‌ها و مشکلات فرهنگی مردم به شهر ری و شهرکرد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این سفر‌ها معمولا قبل از اعزام، فهرست نیاز‌ها و مشکلات مردم احصا می‌شود و در طول سفر کمیته‌های تخصصی کمیسیون به تناسب جامعه هدف تقسیم می‌شوند.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی از جمله برگزاری نشست با گروه‌های هدف از جمله اهداف کمیته‌های تخصصی است خاطر نشان کرد: کمیسیون ورزش و جوانان کمیسیون با ورزشکاران، جوانان، NGO ها، بازدید از مراکز ورزشی را در دستور کار دارد. کمیسیون تخصصی هنر دیدار با هنرمندان را در دستور دارد و هر کدام از کمیسیون‌های تخصصی با جامعه هدف خود نشست برگزار می‌کنند و امکانات را بررسی می‌کنند و در پایان سفر جمع بندی‌هایی با وزرای مرتبط هر حوزه برگزار می‌شود تا به این مسائل رسیدگی شود.

وی افزود: به دنبال این هستیم که در برخی از سفر‌ها وزرای مرتبط هم همراه باشند تا تحولات بیش تری را پس از سفر شاهد باشیم. سفر ابتدایی به شهر ری هفته آینده دوشنبه خواهد بود و سفر بعدی اواخر مهر ماه به شهرکرد خواهد بود. اولین سفر کمیسیون هم به مشهد و حوزه انتخابیه کاشمر بود.

منتظری خاطر نشان کرد: دستور کار بعدی هم انتخاب اعضای عضو کمیسیون مشترک برای پیگیری طرح حمایت از حقوق کاربران در فصای مجازی بود که سهمیه ۴ نفره از کمیسیون مشترک به کمیسیون فرهنگی اختصاص یافت که آقایان نوباوه وطن، حجت الاسلام منتظری، میرزایی و یزدی خواه برای عضویت در این کمیسیون انتخاب شدند. امروز سایر کمیسیون‌ها هم اعضای کمیته تخصصی را انتخاب کردند.

وی ادامه داد: انتخابات بعدی این جلسه بری تعیین دو نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی برای شرکت در طرح شفافیت آرای نمایندگان بود که حجت الاسلام تقوی و میرزایی برای شرکت در این کمیسیون انتخاب شدند.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی کمیسیون فرهنگی کمیسیون فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۲۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران

نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران سراسر کشور به ریاست سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان