Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس اعلام‌کرد: این منطقه سه بستر اصلی جذب سرمایه‌ گذاری در حوزه معدن و صنایع معدنی را برای متقاضیان فراهم کرده است.

به گزارش قدس آنلاین، از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، «حسن خلج‌طهرانی» افزود: منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در سال‌های اخیر با هدف استفاده بهینه از ظرفیت توسعه‌ای این منطقه، اقدام به بسترسازی لازم برای جذب سرمایه‌گذاری در حوزه معدن و صنایع معدنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه‌داد: بهبود زیر ساختها (آب، گاز، برق و فراهم کردن زمین)، تسهیل فضای کسب و کار و کاهش بروکراسی اداری و اعطای تسهیلات بانکی به بخش تولید، از جمله عوامل جذب سرمایه‌گذاری در این منطقه است.

افزایش جذب ۳ برابری سرمایه‌گذاری

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس با اشاره به افزایش جذب سه برابری سرمایه‌گذاری در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸، گفت: افزایش نقدینگی در کشور و هدایت بخشی از نقدینگی به بخش تولید، پایین بودن هزینه‌های نیروی انسانی و افزایش نرخ ارز از طریق افزایش درآمدهای صادراتی، سبب افزایش تقاضای سرمایه‌گذاری در سال گذشته شد.

وی اضافه‌کرد: پارسال ۹ قرارداد سرمایه گذاری منعقد و در سه ماهه نخست امسال نیز هشت قرار داد منعقد شده است.

این مسوول خاطرنشان‌کرد: طبق اظهار نظر سرمایه گذاران، با تکمیل طرح های اجرا شده در ۱۶ ماهه اخیر، میزان سرمایه‌گذاری‌ها به ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار و اشتغالزایی به حدود یک‌هزار و ۷۰۰ نفر می‌رسد.

خلج‌طهرانی بیان‌داشت: با رفع موانع سرمایه‌گذاری، پیش‌بینی می‌شود حجم سرمایه‌گذاری در سال جاری افزایش یابد، همچنین موضوع انتقال فناوری و دانش فنی نیز به عنوان یکی از پیامدهای مثبت سرمایهگذاری در منطقه مذکور، منجر به افزایش درآمدزایی می‌شود.

وی افزود: توسعه فعالیت های صنعتی در منطقه طی سال های اخیر، باعث افزایش اشتغال جوانان بومی شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سرمایه گذاری منطقه ویژه خلیج فارس زیرساخت ها سرمایه گذاری صنایع معدنی منطقه ویژه جذب سرمایه خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عبدالعلی علی عسکری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی تصریح کرد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سود ده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و انشاالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

کد خبر 6092166

دیگر خبرها

  • نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر یافت
  • وزیر دفاع پیام صادر کرد
  • تغییر نام استقلال تهران به استقلال خلیج‌فارس
  • رسمی| نام تیم استقلال به «استقلال خلیج فارس» تغییر کرد
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند