Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال تنش‌های امنیتی در پایتخت جمهوری گینه در غرب آفریقا، رئیس‌جمهور این کشور مورد بازداشت قرار گرفت.

خبرگزاری میزان – رسانه‌ها اعلام کردند، تنش‌های امنیتی امروز، یکشنبه در کوناکری پایتخت جمهوری گینه در غرب آفریقا به دنبال تلاش‌های کودتای نظامی در این کشور به وقوع پیوسته و طبق اخبار منتشر شده رئیس‌جمهور گینه بازداشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تلاش برای کودتا به رهبری عناصر واحد نخبه ماموریت ویژه در ارتش صورت گرفت که بسیار آموزش دیده و مجهز است و منطقه‌ای که کاخ ریاست‌جمهوری در آنجا واقع شده از صبح امروز هدف حملات شدید خمپاره‌ای قرار گرفته است.

همچنین خبرگزاری نووستی روسیه به نقل از یک منبع محلی اعلام کرد که مقامات ۲۵ نظامی که در تلاش برای کودتا دست داشتند، بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: بازگشت ابولا به آفریقا؛ خطر شیوع چقدر جدی است؟

انتهای پیام/

برچسب ها: آفریقا رئیس جمهور گینه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آفریقا رئیس جمهور گینه رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه که صبح امروز برگزار شد گفت: تولیدات کارگران عزیز ما علی رغم همه تهدیدها و تحریم‌ها برای کشور نقش آفرین است.

وی‌افزود: همان طور که رهبری بر آن تاکید فرمودند، تلاش‌ها و اقدامات کارگران ما باید امید آفرین باشد و همان طور که در شعار امروز این جشنواره آمده است، «ما پای کار ایران هستیم» و این شعار نشان از روحیه جهادی و ارزشمند کارگران، مدیران و کارفرمایان ماست.

رئیس جمهور اظهار کرد: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند و تلاش و فعالیت‌های کارگران ایرانی به عنوان محور همه تلاش‌ها در عرصه تولید محسوب می شود و نقش کارگران در آن بی بدیل است، لذا باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر صورت بگیرد.

در حال تکمیل

کد خبر 6092960

دیگر خبرها

  • علی اف: تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده
  • تحولات غزه؛ محور رایزنی تلفنی امیر قطر و رئیس‌جمهور مصر
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور
  • رییسی: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد