Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:51:08 GMT

باند سارقان سیم برق در کرمانشاه منهدم شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۲۷۴۰

باند سارقان سیم برق در کرمانشاه منهدم شد

سردار "علی اکبر جاویدان" عصر یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پس از وقوع سرقت های متعدد در حوزه سیم برق و کابل های مخابراتی در شهر کرمانشاه، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا با تلاش کلانتری های ۲۶ آزادگان و ۲۱ نیایش اعضای یک باند سه نفره با گشت زنی های مستمر و هدفمند ماموران طی عملیات هایی جداگانه دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیسی به ارتکاب ۸۷ فقره سرقت سیم برق و کابل های مخابراتی در شهر کرمانشاه اعتراف کردند.

سردار جاویدان همچنین از کشف نزدیک به یک تن سیم مسی برق و کابل های مخابراتی از مخفیگاه متهمان به همراه تعدادی ابراز مخصوص سرقت خبر داد و افزود: در این راستا ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و پراید نیز توقیف شد.

وی در پایان از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد و گفت: برخورد با سارقان که یکی از اصلی ترین عوامل ناامنی در جامعه به شمار می روند در دستور کار پلیس کرمانشاه قرار دارد.

کشف بیش از ۲۲ هزار عدد لوازم آرایشی قاچاق در جوانرود 

فرمانده انتظامی جوانرود از کشف ۲۲ هزار و ۶۰۸ عدد لوازم آرایشی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "هوشنگ مبارکی" اظهار داشت: ماموران پلیس جوانرود حین گشتزنی در حوالی روستای تپه بور به یک دستگاه پراید مشکوک و پس از مدتی تعقیب و گریز وی را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی های انجام شده ۲۲ هزار و ۶۰۸ عدد انواع لوازم آرایشی قاچاق، ۱۱ هزار و ۱۴۰ حبه قرص و پنج کیلوگرم پودر بدنسازی به همراه ۶ دستگاه ماساژور قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ مبارکی در پایان از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

برچسب‌ها سرقت فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه جوانرود کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه سرقت فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه جوانرود کشفیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اعلام کرد: به علت طغیان چشمه کاوات و بالا رفتن کدورت آب این چشمه که یکی از منابع اصلی تأمین آب شهر جوانرود و روستا‌های مسیر روانسر است، این چشمه تا اطلاع ثانوی از مدار بهره برداری خارج شده است
به همین منظور تأمین آب شهر جوانرود و روستا‌های مسیر روانسر از سایر منابع شامل: چاه‌های مناطق بله زین، سردم و همچنین به مدار آوردن چاه شماره ۱ تم تم صورت می‌پذیرد؛ لذا با توجه به محدود بودن ظرفیت تأمین منابع مذکور احتمال افت فشار و کمبود آب وجود دارد.
در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده در مصرف آب صرفه جویی کرده و از مصارف غیر ضروری اجتناب کنند.

دیگر خبرها

  • از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند 
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • دستگیری باند سارقان کابل‌های مترو
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • پادشاهی در تهران که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • پادشاهی که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان