Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید احسان اصنافی نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در پانزدهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به همراهی سرپرست شهرداری شیراز و معاونان وی در بازدید از منطقه سعدی، اظهار داشت: مسیل‌هایی که در فروردین ماه ۱۳۹۸ آسیب‌های جدی به منازل مردم زدند، با وجود اقداماتی که صورت گرفته، اما جای دارد به سایر دستگاه‌ها نیز تذکر داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: همانند شش سیل‌بندی که در دروازه قرآن اجرا شده، ضرورت اجرای سیل‌بند‌هایی در منطقه سعدی احساس می‌شود.

عضو شورای شهر شیراز با ذکر اینکه بخش‌هایی از مسیل و رودخانه در خارج از محدوده شهر شیراز می‌باشد، تصریح کرد: متاسفانه تصرف‌هایی در نه تنها حریم رودخانه، بلکه در بستر آن انجام گرفته است.

اصنافی در ادامه از مجموعه شهرداری شیراز درخواست کرد تا هرچه سریع‌تر نسبت به رفع تصرفات صورت گرفته در محدوده شهری اقدام شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز پیرامون لزوم هم‌افزایی برای جلوگیری از مشکلات سیل احتمالی در فصل‌های بارش گفت: آب منطقه‌ای و منابع طبیعی باید به وظیفه خود در حوزه کنترل سیلاب و جلوگیری از وقوع سیل عمل کرده تا در فصل بارش پیش‌رو مشکلی از باب سیل در منطقه نداشته باشیم.

او همچنین از بازدید ارتفاعات بام شیراز به همراه جمعی از مدیران معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز خبر داد و عنوان کرد: ارتفاعات بام شیراز از بزرگترین محدوده‌های شیراز است که قابلیت شکل‌گیری مناطق گردشگری را داشته و هم‌اکنون نیز با استقبال گسترده مردم روبرو است.

به گفته اصنافی مسیر دسترسی به ارتفاعات بام شیراز در سال‌های ۹۴ و ۹۵ اجرا شده و در آن محدوده ۲۴۰ هزار درخت کاشته شد.

او با اشاره به عدم رسیدگی به مخازن آبیاری قطره‌ای و آبیاری درختان ارتفاعات بام شیراز اذعان داشت: هرچند تعدادی درخت جدید کاشته شده، اما متاسفانه ۹۰ درصد درختان بام شیراز خشک شده که نیاز است به سرعت شهرداری شیراز به موضوع ورود کرده و شبکه آبیاری را احیا کند.

سید احسان اصنافی از احیای ارتفاعات بام شیراز برای ورود گردشگران پس از رسیدگی به درختان و آبیاری آن خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شیراز احداث سیل بند منطقه سعدی شیراز شهرداری شیراز شهر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز

آیین کلنگ زنی ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) با حضور آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و سردار بوعلی فرمانده سپاه فجردر شهرک گلستان توسط سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز به زمین زده شد. 

سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز طی سخنانی دراین مراسم اظهار داشت: مسجد جامع سکینه خاتون (س) در فضای قریب ۱۰۰۰ هزار متر مربع به همت خیر نیکوکار دکتر بنی هاشمی ساخته می‌شود. 

احمدی جابری ادامه داد: بنای مسجد با معماری اصیل ایرانی و اسلامی وبا هدف دسترسی عموم مردم احداث می‌شود. 

او با اشاره اینکه این مسجد در کنار ساختمان جدید در حال احداث سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) ساخته می‌شود، گفت: ساختمان جدید سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز سال آینده به بهره برداری می‌رسد و در کنار آن ساخت ۲۰ منزل سازمانی کارکنان آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • اسراف در مصرف آب به لطف آبیاری گل‌ها در محدوده پل آذر اصفهان + فیلم و تصاویر
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس