Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@04:18:35 GMT

سفرهای استانی متناسب با شرایط کرونایی انجام می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۳۰۸۲

سفرهای استانی متناسب با شرایط کرونایی انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور بعدازظهر امروز یکشنبه در جلسه هیئت دولت با خوش آمدگویی به معاونین حقوقی و امور زنان ریاست‌جمهوری و شهردار جدید تهران به مناسبت اولین حضورشان در جلسه هیئت دولت از زحمات و تلاش‌های مسئولین پیشین در این مناصب قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور در ادامه با اشاره به دو سفر استانی خود به خوزستان و سیستان و بلوچستان، گفت: در گذشته سابقه داشته که همه اعضای دولت به یک استان سفر می‌کردند و پس از بررسی و بحث درباره مشکلات، جلسه دولت همانجا تشکیل می‌شد و راهکارهای حل و فصل مسائل به تصویب می‌رسیده است، اما در حال حاضر با توجه به شرایط کرونایی امکان حضور همه اعضای دولت و افراد زیاد دیگری که لازم است برای این منظور همراه وزرا و معاونین به استان‌های مختلف سفر کنند، وجود ندارد، لذا در شکل انجام سفرهای استانی تغییراتی اعمال کرده‌ایم.

رئیسی افزود: اگرچه به‌طور طبیعی در هر استان مسائل مختلفی وجود دارد که به همه وزرا مربوط می‌شود، اما به خاطر محدودیت‌های کرونایی ترجیح دادیم وزرایی در هر سفر حضور داشته باشند که مسائل مربوط به آنها اولویت‌دار بوده و لازم است در جریان سفر درباره آنها تصمیماتی گرفته شود.

وی اظهار کرد: پس از هر سفر استانی مسائل و مشکلات شناسایی شده، در جلسات هیئت دولت مطرح و مجددا مورد بررسی قرار می‌گیرد تا درباره همه مسائل تصمیم‌گیری شود. دولت به شدت نسبت به وعده‌های خود حساس است و بنا دارد صادق‌الوعد باشد و از همین رو از صداوسیما انتظارداریم همانطور که وعده‌های دولت را گزارش می‌کند، در فاصله زمانی مناسب گزارش اجرا و تحقق این وعده‌ها را نیز منتشر کند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه انعکاس اخبار تحقق وعده‌ها باعث افزایش حس امید و اعتماد در مردم می‌شود، تصریح کرد: از همه اعضای دولت می‌خواهم که در زیرمجموعه خود بخشی را مأمور پیگیری اجرای مصوبات و وعده‌های مربوط به آن وزارتخانه یا معاونت کنند و این موضوع را کاملا جدی بگیرند که وعده‌ها یا در زمان مقرر اجرا شوند و یا اگر وعده‌ای به هر دلیل امکان اجرا ندارد، دلایل آن برای مردم توضیح داده شود و اینگونه نباشد که وعده‌ای بلاتکلیف مانده و اجرا نشود.

رئیسی همچنین بار دیگر بر ضرورت رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌های بهداشتی کرونا تأکید کرد و اظهار داشت: سعی کنید تا آنجا که ممکن است کار مردم بدون نیاز به حضور فیزیکی انجام شود و اگر ضرورتی برای حضور ارباب رجوع در ادارات وجود دارد شرایط مناسبی برای پیشگیری از انتقال کرونا فراهم شود.

کد خبر 5297816

منبع: مهر

کلیدواژه: رئیسی هیئت دولت خوزستان سیستان و بلوچستان سیدابراهیم رئیسی حسین امیرعبداللهیان مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم حسن فیروزآبادی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیت نیروهای مسلح صحن مجلس حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ایران آیت الله خامنه ای وزارت دفاع احمد وحیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند

به گزارش خبرنگار جماران؛ در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف رییس مجلس در راستای اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان، گفت: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد. دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد و اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و باید انجام شود.

وی افزود: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد