Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت عراق قرارداد ۲۷ میلیارد دلاری برای ۴ پروژه انرژی از جمله زیرساخت انتقال گاز، تامین برق، توسعه چاه های آب و انرژی خورشیدی را با شرکت توتال فرانسه به امضا رساند.

به گزارش برنا، این قرارداد چند روز پس از سفر امانوئل مکرون نخست وزیر فرانسه به عراق و شرکت در اجلاس بغداد برای حمایت منطقه‌ای از عراق به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح هایی شامل ایجاد زیرساخت های انتقال گاز و استخراج گاز همراه نفت که قرار است روزانه ۶۰۰ مترمکعب گاز را حاصل کند، توسعه چاه نفتی الارطاوی عراق و نیز تغذیه آب مورد نیاز چاه ها با آب اروندرود، از جمله پروژه های مورد توافق دو طرف است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرانسه عراق گاز نفت تغذیه عراق فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین

سیدکمال الدین میرجعفریان در نشست با دستگاه های خدمات رسان با محوریت منطقه گردشگری دربند سرعین اظهار کرد: آب و فاضلاب در کنار تامین آب به شکل موقت قرار شد به سرعت عملیات اجرایی انتقال آب دایمی به این طرح عظیم گردشگری را به ظرفیت دو متر مکعب اجرایی و عملیاتی کند.

وی خاطرنشان کرد: خط انتقال در حال اجراست و پیش بینی می شود با سرعت عملیاتی انتقال آب به پل معلق سرعین تا افتتاح این طرح گردشگری مورد بهره برداری قرار گیرد.

میرجعفریان افزود: میراث فرهنگی با هماهنگی آب و فاضلاب استان اردبیل باید در تامین اعتبار مورد نیاز تلاش کرده تا مخازن و خط انتقال در موعد مقرر تکمیل و پروژه به شکل کامل با زیرساخت تامین آب شرب و بهداشتی آماده بهره برداری شود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • خسارت ۳ میلیارد دلاری محدودیت انرژی به صنعت فولاد کشور (اینفوگرافی)
  • ثبت پتنتی که انتقال حرارت در کشتی‌ها و هواپیماهای پرسرعت را تسهیل می‌کند
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین
  • شکایت کارکنان گوگل از اخراج غیرقانونی به‌دلیل اعتراض به همکاری با رژیم صهیونیستی
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • رونمایی بریتانیا از سیستم ذخیره‌سازی انرژی آبی جدید
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین تا آخر اردیبهشت ماه
  • چرا بانک مسکن قرارداد با صندوق توسعه ملی را امضا نکرد؟