Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@04:11:03 GMT

شایعه توافق آنتونیو کونته با آرسنال تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۳۲۶۳

سرمربی نامدار ایتالیایی در این لحظه قرار نیست به لندن برگردد. 

آنتونیو کونته فعلا هیچ گونه توافقی با آرسنال برای حضور روی نیمکت این تیم ندارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فابریتزیو رومانو و فوتبال ایتالیا، آنتونیو کونته پس از قهرمانی در سری آ همراه با اینتر، فعلا هدایت هیچ تیمی را در دست ندارد. به نظر می رسد در قرارداد آنتونیو کونته با اینتر بندی وجود داشت که پس از فسخ قرارداد، کونته نمی تواند این فصل (22-2021) در ایتالیا مشغول به کار شود اما هیچ ممانعتی برای فعالیت سرمربی 52 ساله در خارج از ایتالیا وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین بند باعث شده تا با توجه به عملکرد ضغیف آرسنال همراه با آرتتا در فصل جاری، شایعاتی مبنی بر حضور کونته روی نیمکت توپچی ها ایجاد شوند. برخی منابع حتی خبر از پیش توافق کونته و آرسنال می دادند اما به نظر نمی رسد چنین خبری صحت داشته باشد. 

فدریکو پاستورلو، مدیر برنامه سرشناس ایتالیایی که سال هاست رابطه نزدیکی با آنتونیو کونته دارد، این شایعات را به کل تکذیب نموده است.

شایعاتی که در مورد پیش توافق آرسنال و آنتونیو کونته منتشر شده اند، صحت ندارند. 

همچنین بخوانید:

آنتونیو کونته، یکی از گزینه های جدی جایگزینی آرتتا

 

 

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس لوکاکو: اینتر مرا از لجن بیرون کشید اما فقط می خواستم به چلسی بروم کاروان ورزش ایران صاحب بهترین عملکرد در تاریخ پارالمپیک شد بررسی یک ادعا: آیا ملکه انگلیس واقعا پیراهن امضا شده رونالدو را درخواست کرده است؟ تراکتور رکورد شکست؛ هر ساعت یک حاشیه! | این تیم گناه دارد وزیر ورزش آماده پذیرش استعفای مدیران عامل استقلال و پرسپولیس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آنتونیو کونته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو

هیچ از مهارت‌های لیونل مسی، جایی در بازیکن ایده‌آل آنتونیو رودیگر ندارند

طرفداری | آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی رئال مادرید در گفتگو با lemediacarre، بازیکن ایده‌آل خود را به شرح زیر معرفی کرد:

بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر پای چپ: مسوت اوزیل پای راست: کریستیانو رونالدو قدرت بدنی: روملو لوکاکو سرعت: وینیسیوس جونیور مهارت و تکنیک: کیلیان ام باپه هوش: تونی کروس بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم