Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – گفته می شود هافبک نفوذی و شماره ۸ استقلال به زودی با حضور در دفتر باشگاه قراردادش با این تیم را به مدت دو فصل دیگر تمدید خواهد کرد.

 فرهاد مجیدی و احمد مددی صحبت‌های ابتدایی را باهم انجام داده و قرار شده با وساطت بهرام امیری سرپرست جدید تیم استقلال این موضوع هر چه سریعتر انجام شود.

فرشید اسماعیلی که این روزها مشغول انجام تمرینات اختصاصی و بدنسازی است تا به لحاظ بدنی در فرم مطلوب برای بازی با الهلال قرار بگیرد شاید با این شرایط به پرواز کاروان تیم استقلال به دبی نرسد اما مدیران باشگاه استقلال در نظر دارند پس از انجام کارهای ابتدایی تمدید قرارداد فرشید اسماعیلی، این بازیکن را با پروازی جداگانه راهی دبی کنند تا در اردوی استقلال در امارات به دیگر بازیکنان تیم ملحق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار تیم های استقلال و الهلال دوشنبه شب ۲۲ شهریور در شهر دبی در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود. این دیدار تک حذفی است و برنده آن به دوره یک چهارم نهایی صعود خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال بهرام امیری استقلال بهرام امیری فرشید اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک شبانگاهی به استقلال؛ علی خطیر برکنار شد

 با تصمیم هیئت مدیره باشگاه استقلال علی خطیر از سمت مدیرعاملی این باشگاه برکنار و فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب شد. در جلسه‌ای که دیشب برگزار شد، مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره، فرشید سمیعی نایب رئیس هیئت مدیره و مهدی حیدرزاده دیگر عضو هیئت مدیره حضور داشتند و برکناری خطیر به تصویب آن‌ها رسید.

سمیعی با حفظ سمت به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب و معرفی شد.

دیگر خبرها

  • معاملات مسکن به این روش عجیب انجام می‌شود
  • خطیر رفت، تغییرات دیگری هم در راه است/ سمیعی سرپرست شد که آخر فصل او هم برود!
  • جانشین خطیر مثل غریبه‌ها آمد و رفت!
  • نخستین تصویر از بازگشت حجازی به استقلال
  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • خبر رسمی برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • شوک شبانگاهی به استقلال؛ علی خطیر برکنار شد
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال