Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@14:46:27 GMT

العربی قدر گل های مهرداد محمدی را ندانست

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۳۴۸۶

با وجود دو گل مهرداد محمدی، العربی در دور اول بازی های جام اوریدو قطر مقابل السیلیه متوقف شد

در حالی که لیگ ستارگان قطر از بیستم شهریور ماه آغاز می شود، جام اوریدور قطر که همان جام اتحادیه این کشور است و کنار لیگ ستارگان و جام امیر (حذفی) یکی از سه جام باشگاهی قطر به شمار می رود، آغاز شده و در اولین دور از بازی های گروه دوم این رقابتها، تیم های العربی و السیلیه به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش طرفداری، العربی قطر در این بازی مهرداد محمدی، ستاره ایرانی خود را در اختیار داشت اما السیلیه به رامین رضاییان ستاره ایرانی اش استراحت داد.

 مهرداد محمدی در این دیدار یک بار از روی ضربه ایستگاهی و بار دیگر از روی نقطه پنالتی برای العربی گلزنی کرد اما یارانش قدر این دو گل همبازی ایرانی خود را ندانستند و العربی با نتیجه مساوی 2-2 برابر السیلیه متوقف شد.

لیگ ستارگان قطر روز بیستم شهریور ماه آغاز می شود و العربی روز 21 شهریور در هفته اول این رقابتها میهمان الوکره است. السیلیه نیز در همین روز میهمان السد خواهد بود.

در شرایطی که این روزها ملی پوشان فوتبال ما در اردوی تیم ملی هستند، مهرداد محمدی و رامین رضاییان از لژیونرهای جا مانده تیم ملی به شمار می روند. مهرداد محمدی به دلیل ترافیک در فاز تهاجمی به اردوی تیم ملی برای بازی با سوریه و عراق دعوت نشده و رامین رضاییان هم همچنان در تفکرات اسکوچیچ جایی ندارد. عده ای حذف رامین را به ماجرای اخاذی یکی از چهره های بدنام اینستاگرام از او و لو رفتن فیلم های شخصی اش مرتبط می دانند اما از فدراسیون فوتبال خبر می رسد رامین رضاییان در آن ماجرا تبرئه شده و دلایل دعوت نشدن او به تیم ملی، فنی است. رامین رضاییان چه در لیست سیاه اسکوچیچ باشد چه در لیست سیاه فدراسیون، فعلا در تیم ملی جایی ندارد.

 

بیشتر بخوانید:

بریس مهرداد محمدی مقابل السیلیه (العربی-السیلیه)

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس لوکاکو: اینتر مرا از لجن بیرون کشید اما فقط می خواستم به چلسی بروم کاروان ورزش ایران صاحب بهترین عملکرد در تاریخ پارالمپیک شد بررسی یک ادعا: آیا ملکه انگلیس واقعا پیراهن امضا شده رونالدو را درخواست کرده است؟ تراکتور رکورد شکست؛ هر ساعت یک حاشیه! | این تیم گناه دارد وزیر ورزش آماده پذیرش استعفای مدیران عامل استقلال و پرسپولیس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رامین رضاییان مهرداد محمدی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۳۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشم بیک زاده: مهرداد پولادی پیراهن مسی را گرفت ولی در نهایت به جواد نکونام رسید / فیلم

توضیحات هاشم بیک زاده در مورد سرنوشت پیراهن لیونل مسی در بازی ایران و آرژانتین در جام جهانی 2014.

دانلود (4.7MB)

دیگر خبرها

  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • عکس| وضعیت خلیل‌زاده پس ضربه مهرداد محمدی
  • جراحت وحشت لب شجاع خلیل زاده بعد از برخورد با مهرداد محمدی + عکس
  • اولین تصویر از وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی | اخراج نداشت؟
  • تصویر دلخراش از جراحت شجاع (عکس)
  • هاشم بیک زاده: مهرداد پولادی پیراهن مسی را گرفت ولی در نهایت به جواد نکونام رسید / فیلم
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور استقلال با تساوی به رختکن رفتند
  • اتحاد کلبا قدر گل قایدی را ندانست
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)