Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رستگار یوسفی فرماندار جوانرود گفت: با شروع پیک پنجم و درگیری کشور، این شهرستان هم درگیر پیک شد و الان هم در وضعیت قرمز قرار دارد.

او با بیان اینکه هم‌اکنون ۶۹ بیمار کرونایی در بیمارستان حضرت رسول (ص) بستری هستند، افزود: بحث همه‌گیری کرونا طولانی شده است، مردم خسته شده‌اند، ولی باید شیوه نامه‌های بهداشتی همچنان رعایت شود و کم‌ترین کاری که می‌توان در راستای همکاری با کادر درمان داشت، استفاده از ماسک، عدم حضور در مراسمات و دید و بازدید‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار جوانرود ضمن تأکید بر تزریق واکسن، ادامه داد: اوایل با توجه به تبلیغات منفی در خصوص تزریق واکسن استقبال در شهرستان خیلی کم بود، ولی الان به نسبت قبل استقبال بهتر شده است.

او اظهار داشت: در سطح شهرستان جوانرود سه مرکز تجمیعی به منظور سهولت دسترسی مردم راه‌اندازی شده که دو مرکز از آن کاملا فعال هستند، علاوه بر آن پنج پایگاه سلامت شهری و مراکز خدمات جامع سلامت روستایی در دهستان‌ها در امر واکسیناسیون در خدمت مردم هستند.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسینه جوانرود واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی ضمن استقبال از پاسخ جنبش حماس به طرح سیاسی ارائه شده برای توقف ماشین نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، این هوشمندی سیاسی مقاومت را جلوه دیگری از قدرت میدانی آن توصیف کرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از طرح ارائه شده برای احقاق حقوق ملت فلسطین شامل توقف فوری و پایدار حملات و جنایات رژیم صهیونیستی، رفع محاصره ظالمانه علیه نوار غزه، آزادی زندانیان فلسطینی، خروج کامل و بی قید و شرط نیروهای اشغالگر اسرائیلی از نوار غزه و بازسازی خرابی‌های جنگ حمایت می‌کند.

به گزارش ایرنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دوشنبه شب ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ از موافقت خود با پیشنهاد مصر و قطر درباره آتش‌بس خبر داد.

کد خبر 6098839

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح پایان جنگ علیه غزه
  • استقبال تهران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد