Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین دور از بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره اروپا با پیروزی سه‌شیر برابر آندورا و توقف خانگی ایسلند مقابل مقدونیه دنبال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های دور پنجم از مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر در قاره اروپا، امشب (یکشنبه) چهار بازی همزمان از ساعت 20:30 تهران برگزار شد که در مهمترین آنها در گروه I تیم ملی انگلیس موفق شد میهمان خود تیم ملی آندورا را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جسی لینگارد در دقایق 18 و 78، هری کین، ستاره تیم تاتنهام در دقیقه 72 و بوکایو ساکا در دقیقه 85 گل‌های این بازی را برای سه‌شیر به ثمر رساندند.

در بازی دیگر این گروه، تیم ملی آلبانی در خانه به مصاف مجارستان رفت که این بازی با تک گل دقیقه 87 برویا به سود آلبانی خاتمه یافت.

جدول گروه I
1- انگلیس 15 امتیاز
2- مجارستان 8 امتیاز
3- لهستان (4 بازی) 7 امتیاز (تفاضل گل 5+)
4- آلبانی 7 امتیاز (تفاضل گل 2-)
5- آندورا 3 امتیاز
6- سن‌مارینو (4 بازی) صفر امتیاز


امشب همچنین در گروه C تیم ملی بلغارستان با نتیجه یک بر صفر بر میهمانش لیتوانی غلبه کرد. چوچف در دقیقه 82 تنها گل این بازی را زد.

جدول گروه C
1- ایتالیا 10 امتیاز
2- سوئیس 6 امتیاز
3- بلغارستان 5 امتیاز
4- ایرلندشمالی 4 امتیاز
5- لیتوانی صفر امتیاز

در آخرین بازی نیز از گروه J‌ تیم ملی ایسلند در خانه برابر مقدونیه شمالی در حالی که تا 6 دقیقه به پایان بازی متحمل شکست شده بود، نتیجه را 2-2 مساوی کرد. ولکوفسکی 12 و آلیوسکی 54 برای مقدونیه و بیارناسون 78 و گودیانسن 84 برای ایسلند گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

جدول گروه J
1- ارمنستان (4 بازی) 10 امتیاز
2- آلمان (4 بازی) 9 امتیاز
3- مقدونیه شمالی 8 امتیاز
4- رومانی (4 بازی) 6 امتیاز
5- ایسلند 4 امتیاز
6- لیختن‌اشتاین صفر امتیاز

انتخابی جام جهانی 2022| پیروزی ولز مقابل بلاروس با هت‌تریک بیل

 


انتهای پیام/


 

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد

شاگردان پپ گواردیولا با یک پیروزی خارج از خانه برابر حریف پایین جدولی به رقابت شانه‌ به شانه خود با توپچی‌ها در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از هفته سی‌و‌پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، عصر امروز (یکشنبه) از ساعت 19 به وقت تهران، منچسترسیتی، تیم دوم جدول رده‌بندی و مدافع عنوان قهرمانی میهمان ناتینگهام فارست رده هفدهمی بود و میزبان خود را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت.

سیتی در این بازی با گلزنی مدافع کروات خود، یوشکو گواردیول در دقیقه 32 پیش افتاد و با گل مهاجم نروژی‌اش ارلینگ هالند در دقیقه 71 کار حریف را یکسره کرد.

آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند

این گل‌ها به تیم تحت هدایت پپ گواردیولا اجازه داد بیست‌و‌چهارمین پیروزی‌اش را در این فصل از لیگ جزیره جشن بگیرد و با 79 امتیاز به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین برگردد آن هم با یک بازی کمتر نسبت به توپچی‌ها. به این ترتیب، سیتی هنوز به صورت بالقوه این شانس را دارد که صدر جدول را از آرسنال پس بگیرد و سرنوشت قهرمانی را در دستان خودش نگه دارد. سیتی در عین حال فاصله خود را با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش، لیورپول رده سومی به 4 امتیاز افزایش داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A