Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - تصویربرداری فیلم مستند "امیرکبیر در خون" در کاشان به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سجاد باغ شیخی آغاز شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان ، تصویربرداری فیلم مستند "امیرکبیر در خون" در کاشان به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سجاد باغ شیخی در خانه طباطبایی‌ها ، بروجردی‌ها ، باغ فین و حمام تاریخی سلطان امیر احمدآغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستیار کارگردان زهرا رزاق، شاور کارگردان محسن توکلی، منشی صحنه حوریه شیرمحمدعلی، برنامه‌ریز محمدرضا نصیرزاده، مدیر تولید محسن توکلی، مدیر تصویربرداری رضا قاسمی، مدیر صدابرداری مصطفی بهمنی، طراح گریم ندا مقدم منش، طراح لباس الهه کرسی، طراح صحنه علی اصغر شاطری، مدیر تدارکات و پشتیبانی احسان متقی کاشانی، مشاور حقوقی شکوه سادات حسینی، عکاس سپیده مسلمی‌نژاد و تدوین زهرا رزاق است.

"فرزندان شب" مستندی از جذب نوجوانان به "کارخانه مغزشویی" داعش/ پخش تلویزیونی، امشبنگاه به مستندهای "محیط زیستی" از قاب دوربین ادوارد برتینسکی/ "دیگری" در ایتالیا به نمایش درمی‌آیدمستند «گزارش آشوب» روایتی از خونین‌ترین سال تاریخ انقلاب به روایت یک کارگردان دهه هفتادی! + فیلم

رضا نوروزی در نقش امیرکبیر، مسعود فدایی در نقش ناصرالدین شاه قاجار، محسن توکلی در نقش میرزا آقاخان نوری، مهین احمدی در نقش مهدعلیا، فاطمه سادات مرصعی در نقش عزت الدوله، شیرین گیوه چین در نقش ماه سلطان بانو، شکوه سادات شاطر حسینی در نقش جیران، احسان متقی کاشانی در نقش حاجب الدوله از جمله بازیگران این فیلم هستند.

انتهای پیام/801/س

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین ملی گل‌غلتان در خانه تاریخی آل یاسین کاشان

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان گفت: آیین گل‌غلتان در خانه تاریخی آل‌یاسین، واقع در خیابان امام خمینی (ره) از ساعت ۱۹:۳۰ تاریخ ۲۰ اردیبهشت‌ماه «روز گل محمدی و گلاب» با حضور کودکان و مادران  برگزار می‌شود.

 سیدهادی مسعودی علوی  افزود: در این سنت بهاری، نوزاد را پس از غسل دادن میان گل‌های محمدی پرپر شده‌ای در پارچه سفیدی می‌غلتانند، بر اساس این باور کهن، این اقدام موجب شادابی پوست کودک شده و او را در برابر حساسیت‌های فصلی ایمن می‌کند.


مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل کاشان با بیان اینکه آیین ملی گل‌غلتان ویژه کودکان زیر دو سال (متولدین سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲) برگزار می‌شود، گفت: پیشینه رواج این آیین در فرهنگ و سنت کاشانی به ثبت رسیده و در منطقه کاشان دارای هویت و اصالت است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • آیین ملی گل‌غلتان در خانه تاریخی آل یاسین کاشان
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • رجوع و روایت آتش بلاگری و سلبریتی شدن در روابط زن و شوهری
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • تصویربرداری از بیماران به‌سمت هوش مصنوعی می‌رود؟
  • ببینید | «ابو جهاد» به روایت مستند
  • ارائه جدیدترین دستاورد‌های هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی