Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی از بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت خواست تا عوامل حوزه‌های مأموریتی وزارت میراث فرهنگی واکسینه شوند.

ضرغامی در توئیتر خود نوشت: امروز در نامه‌ای به وزیر بهداشت خواستار اولویت در واکسیناسیون عوامل حوزه‌های مأموریتی وزارتخانه شدم. اهمیت سلامتی در مراودات اجتماعی و ضرورت حمایت از این بخش مهم اقتصادی و خدماتی به ویژه گردشگری را هم، حضوری تشریح کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از او به دلیل موافقت و دستور اجرایی تشکر می‌کنم.

پیش از این در روز دهم شهریور ماه علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا مشاغلی از جمله هتلداران را جزو مشاغل دارای اولویت برای واکسیناسیون در مهر ماه دانسته بود.

کد خبر 5297847 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: عزت الله ضرغامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی شهرداری تهران قوه قضاییه شورای شهر تهران علیرضا زاکانی کیفیت هوای تهران سازمان هواشناسی تهران شهر تهران ویروس کرونا گردشگری میراث فرهنگی آب و هوا واکسیناسیون غلامحسین محسنی اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد

وزیر بهداشت در خصوص مصوبه دولت در ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی گفت: این مصوبه به همه بیمارستان‌های وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، بهرام عین اللهی در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه هر حادثه یا بیماری که در هفت سال اول زندگی رخ دهد، در سایر سال های عمر باقی می‌ماند و سلامت فرد را مختل می‌کند، اظهار کرد: بر این اساس به پیشنهاد وزارت بهداشت، در هیئت دولت این طرح به تصویب رسید که خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی داده شود تا از این طریق سلامت آنها ایمن شود.

وی با بیان اینکه این مصوبه به تمام بیمارستان‌های وزارت بهداشت ابلاغ شده است و با اشاره به کمبود دارو برای بیماران تالاسمی افزود: بنای ما این است که با تقویت شرکت‌های دانش بنیان، داروی مورد نیاز را تامین کنیم.

وزیر بهداشت ادامه داد: در زمینه داروی بیماری تالاسمی، افزایش تولید داشته‌ایم، اما تمایلی برای استفاده از داروی خارجی وجود دارد که این را باید پزشک تشخیص دهد، کمبودها را در داخل با اولویت شرکت‌های دانش بنیان تامین می‌کنیم.

کد خبر 749679

دیگر خبرها

  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • پروژه تله کابین تاق بستان در وزارت میراث فرهنگی در حال بررسی است
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد