Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث یکشنبه ۱۴ شهریورماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

لودر قاچاق در زرین دشت توقیف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک دستگاه لودر قاچاق به ارزش ۲۳ میلیارد ریال در بازرسی از یک منزل مسکونی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار یوسف ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان زرین‌دشت با اقدامات فنی و تخصصی از نگهداری یک دستگاه لودر قاچاق در یک منزل مسکونی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی در بررسی اولیه و با شگرد‌های خاص پلیسی مطلع شدند که لودر مذکور از مبادی غیرقانونی وارد کشور شده و قاچاق است.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۲۳ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص مالک برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق و کشف موتورسیکلت سرقتی در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی هورمود باغ لارستان هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند آن را توقیف کند.

او افزود: در بررسی اولیه و استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد که موتورسیکلت مسروقه و سابقه سرقت از بندرعباس دارد.
فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه راکب برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده افراد ناشناس و مشکوک در محل سکونت خود که بدون دلیل و بی هدف پرسه می‌زنند بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

موتورسیکلت قاچاق ۱۰ میلیارد ریالی در گراش روانه پارکینگ شد

فرمانده انتظامی گراش از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت ۱۳۰۰ قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ کرامت کریمی فرمانده انتظامی گراش بیان کرد: به منظور مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی شهرستان گراش با اقدامات فنی و تخصصی از نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در یک منزل مسکونی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او اظهار کرد: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از آن مکان، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان گراش با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از کشف دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری دستگاه‌های بیت کوئین قاچاق در منزلی واقع در یکی از روستا‌های شهرستان مرودشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی بخش سیدان قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل موفق شدند ۲۶ دستگاه بیت کوئین قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه کارشناسان ارزش دستگاه‌های مکشوفه را ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، ادامه داد: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ زینلی از شهروندان خواست برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصا امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

افزایش ۴۳۳ درصدی میزان قدردانی مردم از عملکرد پلیس کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از افزایش ۴۳۳ درصدی میزان قدردانی مردم از عملکرد پلیس این شهرستان در مرداد ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی کازرون اظهار کرد: رفتار مکتبی و حرفه‌ای از جانب پلیس به منظور خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم فرهیخته و ولایتمدار شهرستان کازرون، از جمله اهداف راهبردی ناجا در نیل به پلیس در تراز نظام و انقلاب است و سامانه ۱۹۷ نیز بهترین مرجع برای دریافت، ثبت و پیگیری انتقادات، شکایات، نظرات و پیشنهادات شهروندان در حوزه نظم و امنیت است.

او افزود: میزان قدردانی مردم از عملکرد پلیس کازرون در مردادماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در تماس با سامانه ۱۹۷ افزایش ۴۳۳ درصدی داشته و در بررسی تعداد تماس‌های انجام گرفته با این سامانه در این مدت، شاهد افزایش میزان ۱۴۴ درصدی تماس شهروندان بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: سامانه ۱۹۷ به صورت شبانه روزی فعال است و شهروندان می‌توانند به دو صورت حضوری و تلفنی انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر از پلیس را مطرح و مسائل و مشکلات امنیتی، انتظامی و ترافیکی خود را از این طریق پیگیری کنند

کشف کالای قاچاق میلیاردی در رستم

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رستم از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ سیدعبدالمحمد نازی‌دوک جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رستم بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان رستم هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه وانت و پژو ۴۰۵ حامل بار مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او بیان کرد: در بازرسی از این خودرو‌ها تعداد زیادی نوشیدنی خارجی، ۲ عدد یخچال، یک عدد تلویزیون، ۲ عدد ماشین لباسشویی و ظرف‌شویی و تعدادی لوازم خانگی برقی خارجی قاچاق کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رستم با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، افزود: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

عامل هتک حیثیت معلم، ۲ دانش‌آموز بودند

رئیس پلیس فتا فارس از معرفی ۲ نوجوان به مرجع قضائی خبر داد که کلیپ و پیام‌های توهین آمیز علیه دبیر خود در فضای منتشر کرده بودند.

سرهنگ حشمت سلیمانی رئیس پلیس فتا فارس اظهار کرد: دبیری میانسال به پلیس فتا مراجعه و مدعی بود فرد یا افرادی ناشناس در فضای مجازی با انتشار مطالب کذب و تهدید آمیز در گروه‌های واتساپی قصد بدنام کردن او را دارند که رسیدگى به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

او گفت: کارشناسان با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند عاملان انتشار را شناسایی و به پلیس فتا احضار کنند.

رئیس پلیس فتا استان فارس تصریح کرد: متهمان ۲ دانش‌آموز پسر بودند که در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس لب به اعتراف گشودند و گفتند به دلیل کسب نمره پایین در امتحانات اقدام به چنین کاری کرده‌اند.

سرهنگ سلیمانی افزود: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود.

این مقام سایبری اضافه کرد: پلیس فتا به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق آدرس www.cyberpolice.ir (بخش گزارش‌های مردمی) و یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

سرقت خودرو در شیراز و کشف در سروستان

فرمانده انتظامی سروستان گفت: راننده وانت پراید دستگیر و تلاش برای دستگیری سارق پژو ۴۰۵ با جدیت ادامه دارد.

سرهنگ عبدالرسول مجتهدی فرمانده انتظامی سروستان بیان کرد: شخصی به مامورن انتظامی مراجعه و اظهار کرد با یک پژو ۴۰۵ جهت خرید آب معدنی جلوی پلیس راه پل فسا توقف و سوییچ روی خودرو رها که یک لحظه سرنشین یک دستگاه وانت پراید اقدام به سرقت کرد، که بررسی موضوع در دستور کار کارکنان انتظامی قرار گرفت.

او تصریح کرد: سریعا طرح مهار اجرا و ماموران انتظامی سروستان با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند خودرو وانت پراید که همدست سارق بود را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی سروستان با بیان اینکه با توجه به تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه سارق پژو ۴۰۵ عرصه را بر خود تنگ و خودرو را رها و متواری شد، گفت: تلاش برای دستگیری سارق متواری با جدیت ادامه دارد.

سرهنگ مجتهدی با بیان اینکه راننده وانت پراید برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست برای پیشگیری از سرقت خودرو باید از لوازم ایمنی استفاده کرده و وسایط نقلیه خود را حتی برای چند ثانیه به صورت روشن رها نکنند.

کشف بیش از ۵۱ کیلو تریاک در نی‌ریز

فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف ۵۱ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی فرمانده انتظامی نی‌ریز اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی نی‌ریز حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک سواری پژو ۲۰۶ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بارزسی از این خودرو ۵۱ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در صندوق عقب و داشبورد جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز اضافه کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارق حوادث و انتظامی فضای مجازی فرمانده انتظامی شهرستان جانشین فرمانده انتظامی یک دستگاه موتورسیکلت انتظامی شهرستان رستم تحویل مراجع قضائی شد ماموران انتظامی انتظامی سروستان قاچاق به ارزش میلیارد ریال نفر دستگیر دستور کار ریال برآورد استان فارس وانت پراید لودر قاچاق موفق شدند پلیس فتا پژو ۴۰۵ نی ریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین نوری در آیین عبادی - سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد گفت: مسئولان می‌توانند اعتبارات و تسهیلات بانکی را به سوی کار‌های تولیدی هدایت کنند و با حمایت‌های لازم زمینه‌های مشارکت مردم را فراهم کنند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به روز کار و کارگر تأکید کرد: امروز کار کردن در جامعه ما چند ویژگی دارد که در وهله نخست اصل کار، عبادت است و کار کردن اگر برای کسب درآمد حلال باشد، مجاهدت در راه خداوند محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه کشور هم اکنون در جنگ اقتصادی به سر می‌برد، ادامه داد: دشمنان تحریم‌های اقتصادی مختلفی را علیه کشور اعمال کرده تا مسئولان و مردم را تحت فشار قرار دهد تا به اهداف خود برسند، بنابراین امروز انجام هر کار اقتصادی که تولید و رفع نیاز‌ها و بی‌نیازی به بیگانگان را به دنبال دارد، مجاهدت و جنگ علیه دشمنان است.
خطیب جمعه بجنورد در ادامه به روز معلم نیز اشاره کرد و گفت: معلم‌ها در تدریس و تعلم باید اخلاص داشته باشند و دانش‌آموز مورد توجه آنها قرار گیرد و اصل کار را بر تربیت دانش آموزان قرار دهند.
امام جمعه بجنورد گفت: اگر دانش‌آموزی روسری خود را بعد از پایان ساعت مدرسه و به هنگام خروج از مدرسه از سر گذاشت، آن معلم بداند که برای تربیت این دانش آموز کاری نکرده است.

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین