Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@18:27:41 GMT

هافبک خوشه طلایی به آلومینیوم پیوست

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۳۸۱۹

هافبک خوشه طلایی به آلومینیوم پیوست

هافبک پیشین آلومینیوم اراک به این تیم بازگشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عباس یحیی بیگی که دو فصل پیش در ترکیب آلومینیوم اراک موفق شد همراه این تیم راهی لیگ برتر شود، پس از توافق با مدیرعامل این باشگاه به جمع شاگردان رسول خطیبی بازگشت.

مجیدی و آقایی با آلومینیوم اراک تمدید کردند

هافبک پیشین نفت مسجدسلیمان که فصل گذشته با پیراهن خوشه طلایی ساوه به میدان می‌رفت، قرارداد یک ساله‌ای با آلومینیوم اراک امضا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امیر نوری قرارداد خود را به مدت دو سال دیگر با آلومینیوم تمدید کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال آلومینیوم اراک تیم فوتبال آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرجی حرف دل مدیران پرسپولیس را زد!

به گزارش "ورزش سه" فرشاد فرجی، مدافع قائمشهری سرخ‌ها، دقایقی در بازی مقابل تیم شهرش به میدان رفت و در پیروزی شیرین و حساس تیم ده نفره خودش شریک شد.

فرجی یکی از بازیکنان پرسپولیس بود که بعد از بازی در مصاحبه با خبرنگاران شرکت کرد و حرف‌های جالب و تازه‌ای درباره مسئله تمدید قرارداد با باشگاه خود مطرح کرد.

شماره 3 سرخ‌ها با تائید اینکه مذاکراتی با او درباره تمدید قراردادش انجام شده مسائلی را به زبان آورد که حرف دل مدیران باشگاه پرسپولیس در یکی دو ماه گذشته بوده است. فرجی در بخشی از صحبت‌هایش گفت: «به نظرم باید در این چند بازی تمرکزمان روی این بازی‌ها باشد. این‌همه جو رسانه‌ای ایجاد شده است؛ وقتی که تیم‌های دیگر بازیکنان بیشتری برای تمدید کردن دارند ولی این جو و فشار را روی پرسپولیس گذاشتند. نمی‌دانم چرا؟!»

این حرف‌های فرجی دقیقا حرف دل مدیران باشگاه پرسپولیس بود. مسئله تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس که آخر همین فصل قراردادشان به پایان می‌رسد از حدود دو ماه قبل در رسانه‌ها و فضای هواداری باز شده و هر روز که به آخر فصل نزدیک می‌شویم پررنگ‌تر دنبال می‌شود. در عین حال مدیران باشگاه پرسپولیس می‌گویند مشخص نیست چرا همه درباره تمدید قرارداد بازیکنان ما می‌پرسند و مثلا هیچکس از تمدید قرارداد بازیکنان استقلال یا سپاهان حرف نمی‌زند؟

مدیران باشگاه پرسپولیس می‌گویند مگر در این تیم‌ها همه بازیکنان با باشگاه‌شان قرارداد دارند و چطور هیچکس آمار تعداد بازیکنانی که قراردادشان به پایان می‌رسد را استخراج نکرده و درباره تمدید قرارداد آنها از مدیران و مسئولان باشگاه‌شان سوال نمی‌کند.

گفتنی است پرسپولیس به اندازه یک تیم فوتبال بازیکن دارد که قراردادشان تا دو ماه دیگر تمام خواهد شد اما باشگاه همه آنها را می‌خواهد و به تازگی مذاکرات با گروهی از آنها را آغاز کرده است.

دیگر خبرها

  • لیگ یک/ حمله همه جانبه اخباری و تیمش به لیگ برتر
  • آئوسیلیو: خرید طارمی و زیلینسکی فرصتی طلایی برای اینتر بود
  • وستون مک کنی و رد پیشنهاد تمدید قرارداد با یوونتوس
  • ورزشگاه نصیری یزد میزبان تقابل صعود و سقوط
  • فرجی حرف دل مدیران پرسپولیس را زد!
  • علت استعفای سرمربی خوشه طلایی مشخص شد
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!