Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی تیم‌های فوتبال آرژانتین و برزیل به دلیلی عجیب و در پی ورود نیروهای پلیس کشور میزبان به حالت تعلیق درآمد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و برزیل که از ساعت 23:15 به وقت تهران در دور هشتم مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در خاک برزیل آغاز شده بود به دلیل دخالت پلیس برزیل برای دستگیری چند بازیکن آرژانتین به در اواخر نیمه حالت تعلیق درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه بازیکن تیم ملی آرژانتین، امیلیانو مارتینس، کریستین رومرو و جووانی لوسلسو با وجود کسب جواز حضور در این بازی به دلیل ارائه مدارک جعلی برای کسب مجوز ورود به خاک برزیل به دردسر افتاده‌اند.

گویا این سه نفر به علاوه امیلیانو بوئدیا یکی از بازیکنان ذخیره آلبی‌سلسته به دروغ گفته‌اند که مدت قرنطینه اجباری برای ورود به برزیل را سپری کرده‌اند. به همین دلیل هم در فاصله 5 دقیقه به پایان نیمه نخست بازی متوقف شد چرا گروهی از افسران پلیس و مقامات بهداشت برزیل وارد زمین بازی شدند.

زمانی که آنها قصد مشایعات 4 بازیکن آرژانیتن به خارج از زمین بازی را داشتند با مخالفت سایر بازیکنان آرژانتین مواجه شدند که این ماجرا منجر به رخ دادن صحنه‌های بی‌سابقه در مهمترین بازی فوتبال آمریکای جنوبی موسوم به سوپرکلاسیکو شد.

در میان بازیکنان آرژانتین کاپیتان لیونل مسی که به شدت از این اتفاق عصبانی بود، بازیکنان تیمش را به تونل منتهی به رختکن‌ها برگرداند و خودش چند دقیقه بعد به زمین بازی برگشت تا با همتایانش در برزیل که اکثر آنها در زمین چمن کورینتیانس باقی مانده بودند، صحبت کند.

دلیل خشم مقامات برزیل از حرکت 4 بازیکن برزیل این است که آنها لژیونرهای شاغل در انگلیس هستند، کشوری که در فهرست کشورهای قرمز کرونایی برزیلی‌ها قرار دارد. طبق قانون برزیل، مسافران کشورهای قرمز کرونایی می‌بایست در بدو ورود به برزیل ابتدا 14 روز قرنطینه باشند تا عدم ابتلای‌شان به کرونا ثابت شود و ظاهراً این اتفاق در مورد 4 ملی‌پوش آلبی‌سلسته رخ نداده است.

 با این شرایط مشخص نیست که تکلیف بازی آرژانیتن و برزیل چه خواهد شد.

انتخابی جام جهانی 2022| شیلی، هفتمین قربانی پیاپی برزیل/ آرژانتین بدون گلزنی مسی پیروز شد

انتهای پیام/
 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال آرژانتین تیم ملی فوتبال برزیل تیم ملی فوتبال آرژانتین تیم ملی فوتبال برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند.

به گزارش مشرق، وحید شمسایی در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است.

شمسایی گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌گذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

دیگر خبرها

  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند