Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@04:10:44 GMT

بازگشایی دانشگاه‌ها منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۴۲۱۳

بازگشایی دانشگاه‌ها منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد: در خصوص بازگشایی و برگزاری حضوری سال جدید تحصیلی در دانشگاه ها، منتظر تصمیم گیری ستاد ملی کرونا هستیم.

به گزارش مشرق به نقل از صدا و سیما، محمدعلی زلفی‌گل در برنامه تیتر امشب افزود: البته دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارشد و دکتری در دوران کرونا برای کارهای کارگاهی و میدانی تهیه رساله و پابان نامه‌های خود، در دانشگاه‌ها حضور داشتند و امکانات لازم در اختیار آن‌ها گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: خوشبختانه در چند ترمی که برنامه‌های درسی به صورت مجازی پیگیری شد، زیرساخت‌ها آماده گردید و بسترهای نرم افزاری و سخت افزاری توسعه پیدا کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد: تجربیات خوبی در این زمینه کسب شد که در دوران پساکرونا هم کاربردی خواهد بود.

زلفی گل تاکید کرد: تقریباً بیشتر اعضای هیئت علمی و کادر آموزشی دانشگاه‌ها واکسینه شدند و منتظر هستیم وزارت بهداشت دستور واکسینه شدن دانشجویان را بدهد که پس از آن برای از سرگیری فعالیت حضوری دانشگاه‌ها می‌توان تصمیم گیری کرد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان شیوع کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا مشرق ستاد ملی کرونا محمدعلی زلفی گل دانشگاه ها دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور مدیر، معاون اداری و مالی و جمعی از کارکنان جهاد کشاورزی ارومیه، مراسم معارفه رئیس مرکز جهاد کشاورزی بالانج برگزار و خانم فرین افهم به عنوان مسئول مرکز معرفی و از زحمات آقای پاشایی مسئول پیشین این مرکز قدردانی شد.   پرویز امجدی در این مراسم تغییر رویکرد و نگاه اصلاحی برای هزینه کرد منابع مالی را لازم دانست و گفت: با برنامه ریزی اصولی، مراکز جهاد کشاورزی که بعنوان خط مقدم فعالیت‌های تامین امنیت غذایی هستند به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری تجهیز و با ایجاد امکانات، انگیزش و امید افرینی را برای فعالیت کارشناسان در پهنه‌های تولید ایجاد نمود.   گفتنی است قادر پاشایی مسئول پیشین این مرکز به افتخار بازنشستگی نائل آمده است.

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج
  • وزیر علوم: دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • تصمیم کمیساریای عالی حقوق بشر؛ محکومیت دیگری به جای آمریکا
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم