Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@16:37:59 GMT

سخنان رئیسی در نخستین گفت و گوی زنده تلویزیونی

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۴۴۰۵

سید ابراهیم رئیسی شنبه شب در نخستین گفت و گوی زنده تلویزیونی با مردم، تاکید کرد: «مقابله با کرونا در یک حرکت انقلابی همراه با عقلانیت اولویت اصلی دولت است/ واردات ۴۰ میلیون دوز واکسن تا آخر شهریور ماه قطعی شده است/ مبارزه با فساد با جدیت و به صورت مستمر در دولت پیگیری می شود/ وعده داده شده درمورد مسکن با مطالعه بوده و باید عملی شود/ اعتماد مردم آسیب دیده که باید با عمل کردن به وعده ها آن را بازسازی کنیم / امروز با قاطعیت می گویم از نظر کالاهای اساسی در کشور مشکلی نداریم/ مذاکره همیشه به عنوان ابزار دیپلماسی مطرح بوده و هست اما گفت و گو همراه با فشار و تهدید پذیرفتنی نیست/ راهکار افغانستان استقرار دولت با رای مردم و حاکم شدن اراده مردم در این کشور است» سخنان کامل رئیس جمهور را در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم اربعین 1400 وزرای دولت سیزدهم سید حسن فیروزآبادی انسیه خزعلی پنجشیر نبض خبر ابراهیم رئیسی گفت و گو ویدیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۴۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم محاصره وزیر جوان دولت رئیسی در میان مردم معترض

بذرپاش، وزیر راه شهرسازی به که تبریز سفر کرده است، با انتقادات و اعتراضات تبریزی ها مواجه شد. در همین راستا، جواد ملکی عضو هیات امنای افتخاری اراضی فاز ۲ خاوران تبریز با اشاره به اعتراض مردم گفت: صبح امروز در جریان سفر آقای بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به تبریز ماجرای فاز ۲ خاوران را به وزیر توضیح دادیم. ایشان فرمودند امروز بعد از ظهر در جلسه استانداری راجب به این موضوع صحبت می‌کنند و قول دادند هر کاری بتوانند در راستای حل شدن مشکل ۵ هزار ۲۰۰ مالک انجام می‌دهند. منبع: خبرگزاری دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • فیلم محاصره وزیر جوان دولت رئیسی در میان مردم معترض
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت