Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه حریت، این رقم جریمه معادل یک میلیون و 950 هزار لیر ترکیه است. واتس اپ موظف بود قوانین مربوط به اطلاع رسانی در مورد نحوه به اشتراک گذاری داده های اینترنتی مردم ترکیه را اجرا کند تا آنان از نحوه استفاده واتس اپ از اطلاعات خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو واتس اپ باید مفاد خدمات اینترنتی و همین طور سیاست حریم شخصی خود را به روز می کرد تا به صراحت قید می شد اطلاعات شخصی کاربرانی که می خواهند از این اپ استفاده کنند پردازش شده و در اختیار طرف های ثالثی در خارج از این کشور قرار می گیرد. در نتیجه افرادی که به صراحت از این روند رضایت نداشتند نمی توانستند از واتس اپ استفاده کنند و حساب های آنها در این اپلیکیشن پاک می شد.

بررسی هیأت حفاظت از اطلاعات شخصی ترکیه (KVKK) نشان می دهد واتس اپ این رویه را جدی نگرفته و آن را به طور کامل و با صراحت اجرا نکرده است.

پیش از این واتس اپ در ایرلند نیز به دلایل مشابهی 225 میلیون یورو جریمه شده بود. روسیه نیز به علت عدم ذخیره داده های کاربران این کشور بر روی سرورهای داخلی، توئیتر، واتس اپ و فیس بوک را ماه قبل جریمه کرده بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ترکیه فیس بوک واتس اپ جریمه حکمرانی مجازی واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد

علیرضا بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد.

طرفداری | طبق ادعای فارس، علیرضا بیرانوند بازی با سپاهان را احتمالا از دست می‌دهد.

بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش هنوز شرایط مطلوبی برای همراهی تیم ندارد و به این ترتیب او جدال با سپاهان را ناخواسته از دست داده است و این موضوع ربطی به تصمیم شخصی‌اش نداشته و توصیه پزشکی است.

بیرانوند نیز در توضیح کوتاهی که نسبت به این موضوع داشت خواستار این موضوع شد که حاشیه‌ای شکل ندهند و عدم حضورش در این بازی هیچ ارتباطی به تصمیم شخصی‌اش نداشته و بارها علی‌رغم مصدومیت‌هایی که داشته بنا به نیاز تیم (پرسپولیس و تیم ملی) در ترکیب به میدان رفته است.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • چطور از دسترسی هوش مصنوعی به اطلاعات حساس جلوگیری کنیم؟
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • مذاکرات اطلاعاتی- امنیتی ترکیه و سومالی
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • شکایت علیه ChatGPT به دلیل ناتوانی در تصحیح خطاها
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد