Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@14:44:44 GMT

تیرباران خانه آبادانی ها توسط مخوف ترین مرد شهر + جزییات

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۴۸۶۲

تیرباران خانه آبادانی ها توسط مخوف ترین مرد شهر + جزییات

سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس شهرستان آبادان در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت: در پی وقوع درگیری  بین دو طایفه بزرگ  که منجر به چندین فقره تیراندازی در دو سال اخیر و موجب ایجاد ناامنی در سطح شهرستان شده بود.

بازداشت شرورترین مرد آبادان

به گزارش رکنا، مامورین کلانتری ۱۱ ولیعصر آبادان پس از انجام اقدامات پلیسی و رصد اطلاعاتی و استفاده از تمامی ظرفیت منابع و مخبرین در ساعت ۰۵۰۰ صبح روز گذشته جاری در اقدامی ضربتی  یک از افراد شرور  عامل اصلی تیراندازی دراین درگیری طایفه ای که متهم متواری بود را در مخفیگاهش واقع در سلیج شرقی دستگیر و به کلانتری ۱۱ولیعصر آبادان دلالت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرهنگ زلقی گفت: متهم در بازجویی های  فنی به چند فقره تیراندازی به درب منازل درمنطقه فیه  لاله۱۴ و لاله ۲وهمچنین تیراندازی به بنگاه املاک  درایستگاه ۱۲ اعتراف کرد

متهم پس از تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی شد.

علی رنجکش

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تیراندازی شرورترین اخبار حوادث تیراندازی شرور سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سحر قریشی فال قیمت روزانه لیندا کیانی بازار آزاد عاشقانه ماشین فیلم همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۴۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ فرمانده انتظامی خرم آباد گفت:در پی اعلام مرکز فوريت های پليس ۱۱۰ مبنی بر يک فقره تيراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب در دستور کار پليس استان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مأموران کلانتری۱۶ خرم آباد با اشراف اطلاعاتی يک عامل تيراندازی را در اين زمینه شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را در مخفيگاهش به همراه يک قبضه سلاح کمری دستگير کردند.
وی با بيان اين که متهم انگيزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد ،گفت:متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • چاقوکشی منجر به قتل در بهشهر