Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@23:28:54 GMT

۳۰۰ هزار تن نهاده دامی وارد گلستان شد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۴۸۹۹

۳۰۰ هزار تن نهاده دامی وارد گلستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن یازرلو شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: دو میلیون و ۸۶۵ هزار تن کالا توسط ۲۷۲ هزار سفر ناوگان باری در ۶ ماه نخست سال جاری از مبادی استان به سایر نقاط کشور جابجا شد.

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با بیان اینکه این میزان کالا توسط ۷۹ شرکت حمل و نقل داخلی استان جابجا شده است، افزود: گندم، چغندر قند، سیمان، سیب زمینی، انواع آرد و نهاده‌های دامی عمده کالاهای حمل شده طی این مدت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به استناد گزارش از سامانه کارت هوشمند سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تعداد ۱۱ هزار و ۵۰۰ راننده باری اعم از سبک و سنگین با میانگین سنی ۴۲ سال و همچنین تعدادی بیش از ۱۱ هزار ناوگان باری سبک و سنگین با متوسط عمر ۱۷ سال در استان گلستان مشغول فعالیت هستند.

یازرلو گفت: حمل کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است و در ۶ ماهه سال جاری حدود ۳۰۰ هزار تن کالای اساسی و نهاده های دامی مورد نیاز هم از بندر امام خمینی (ره) طی ۱۰ هزار و ۲۷۰ سفر به مقاصد شهرهای استان گلستان حمل و جابجا شده است.

کد خبر 5297880

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان واردات کالا نهاده های دامی ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه اردبیل سیستان و بلوچستان گرگان شیوع کرونا کرمانشاه دولت سیزدهم آتش سوزی عکس استانها واکسیناسیون حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۴۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نادر سلیم گفت: نهاده‌های توزیع شده در سال گذشته شامل ۴۱ هزار و ۲۳۱ تن ذرت، ۲۸ هزار و ۳۶۶ تن کنجاله سویا و ۲۰ هزار و ۵۷ تن جو بود که بین دامداران واجد شرایط توزیع شد.

وی افزود: در راستای حفظ و پایداری تولید مقدار ۱۷ هزار و ۶۷۲ تن انواع نهاده شامل (۶ هزار و ۲۹۱ تن ذرت، ۱۱ هزار و ۳۰۰ تن جو و ۸۱ تن کنجاله سویا) به صورت مدت دار توزیع شده است. 

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان یزد اعلام کرد: این اداره کل به عنوان عضو اصلی و دائمی کارگروه تنظیم بازار استان و نیز عضو فعال در تصمیمات و اجرای مصوبات این کارگروه در راستای تامین، توزیع، نظارت و تنظیم بازار فعالیت می‌کند.

سلیم با توجه به اینکه استان یزد پایانه گمرکی محموله‌های پروتئینی وارداتی است، در همین راستا سال ۱۴۰۲ مقدار ۶ هزار و ۲۵۵ تن مرغ و هزار و ۱۳۴ تن گوشت منجمد به استان وارد که مقدار ۲ هزار و ۵۰۰ تن آن از طریق گمرک ترخیص و به سایر استان‌ها ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر