Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «محمد البخیتی» عضو شورای سیاسی جنبش «أنصارالله» یمن سخنانی را در خصوص آخرین وضعیت این کشور و لزوم خروج بیگانگان از آنجا مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، این عضو شورای سیاسی أنصارالله تصریح کرد: تنها راه برقراری صلح در این کشور خروج فوری اشغالگران از آنجا است. صلح در یمن از رهگذر لغو محاصره همه جانبه این کشور، توقف حملات و خروج بیگانگان و اشغالگران از این کشور، می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبیعی است که دولت نجات ملی یمن به دنبال آزادسازی تمامی اراضی این کشور از لوث اشغالگران باشد. به دنبال آزادسازی وجب به وجب از خاک یمن هستیم. هدف ما آزادسازی یمن از دست نیروهای خارجی است.

این عضو شورای سیاسی أنصارالله یادآور شد: حملات ما به مواضع سعودی به این دلیل است که ریاض را وادار به پذیرش فرایند سیاسی کنیم. عملیات‌های نیروهای مقاومت یمن در نتیجه اقدامات تجاوزکارانه سعودی‌ها و ائتلاف تحت رهبری آنها انجام می‌شوند.

پیشتر، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن گفته بود: تنها راه برقراری صلح در یمن پایان محاصره بدون باج خواهی است. اگر ائتلاف سعودی به دنبال صلح است، ابتدا باید محاصره ملت یمن را لغو کند.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن به درخواست‌های آمریکا برای تحقق صلح در این کشور اشاره کرد و گفت: درخواست‌ها برای صلح با متجاوزانی که یمنی‌ها را قتل عام می‌کنند، مردود هستند. ملت یمن از صلح با قاتلان بیزار است.

وی در ادامه تأکید کرد که ایالات متحده آمریکا و انگلیس، سعودی‌ها و اماراتی را در تشدید محاصره ملت یمن کمک می‌کنند. سوالی که وجود دارد این است که چرا مقامات آمریکایی همچنان به فروش تسلیحات خود به متجاوزان در یمن ادامه می‌دهند؟ طبیعی است که آمریکایی‌ها به دنبال طولانی‌تر شدن جنگ یمن و اشغال کامل این کشور هستند.

گفتنی است، پیشتر «تیموتی لیندرکینگ» فرستاده ویژه ایالات متحده آمریکا در امور یمن مدعی شده بود که جامعه جهانی باید به منظور متوقف ساختن عملیات نیروهای یمن در استان مأرب، انصارالله را تحت فشار قرار دهد.

کد خبر 5297879 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن عربستان سعودی جنگ 2015 یمن افغانستان ایالات متحده امریکا عراق طالبان رژیم صهیونیستی فلسطین لبنان طالبان افغانستان روسیه پنجشیر سوریه عربستان سعودی ترکیه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: رییس مجلس گفته‌اند مالیات بر سوداگری شامل ۰.۵ درصد جامعه می‌شود و نگرانی ندارد! حتی اگر درصد اعلامی درست هم باشد، این نوع اظهارنظر بی‌توجهی به کارکرد علم اقتصاد و انتقال اثرات غیرمستقیم این نوع از مالیات‌ها به سایر طبقات جامعه و فراهم شدن اسباب خروج سرمایه از کشور است.

عبدالناصر همتی، رییس پیشین بانک مرکزی در تازه‌ترین یادداشت در فضای مجازی نوشت: رییس مجلس گفته‌اند: مالیات بر سوداگری شامل ۰.۵ درصد جامعه می‌شود و نگرانی ندارد!

حتی اگر درصد اعلامی درست هم باشد، این نوع اظهارنظر بی‌توجهی به کارکرد علم اقتصاد و انتقال اثرات غیرمستقیم این نوع از مالیات.‌ها به سایر طبقات جامعه و فراهم شدن اسباب خروج سرمایه از کشور است.

در واقع برمبنای مالیات بر عایدی سرمایه از کسانی که به حکم عقل، در مقابل تورم از خود حفاظت می‌کنند، مالیات گرفته و صرف مخارجی می‌کنند که غالبا برای رشد اقتصادی زیان‌بار هستند.

بهتر است به جای این اقدامات، با علل تورم که موجب سفته‌بازی است، مقابله کنید و این‌قدر هم زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید!

دیگر خبرها

  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی
  • برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • خواسته برخی اعراب از اسرائیل برای نابودی حماس محال است
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز