Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:36:19 GMT

چتر حمایتی شورای شهر همدان بر سر ورزش کشتی

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۵۰۹۲

چتر حمایتی شورای شهر همدان بر سر ورزش کشتی

به گزارش ایرنا، شورای شهر همدان در ادوار گذشته نیز حمایت همه جانبه از ورزش کشتی استان داشتند و حتی تیرماه سال ۹۴ هزینه‌های اعزام تیم منتخب به مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام پریمو کشور اسپانیا را تامین کردند.

از سوی دیگر «علی رحیمی فر» عضو کنونی شورای اسلامی شهر همدان نیز سابقه ریاست هیات کشتی استان را داشته و در دوره گذشته نیز به خوبی از کشتی حمایت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شورای پنجم برای نخستین بار شاهد برگزاری لیگ کشتی محلات همدان بودیم و چکیده این مسابقات با درخشش در مسابقات کشوری، حتی به تیم‌های ملی نیز راه یافتند.

حالا با روی کار آمدن شورای ششم، همچنان حمایت از کشتی به عنوان پرافتخارترین ورزش استان همدان مورد تاکید است و اعضا خواستار توجه جدی به رونق و توسعه این رشته هستند.

از حضور در لیگ برتر تا استخدام قهرمانان

رییس هیات کشتی همدان در دیدار با اعضای شورای شهر به ۲ مطالبه مهم جامعه کشتی تاکید کرد و خواستار تحقق این خواسته شد.

«حمیدرضا یاری» در این باره اظهار داشت: از اعضای شورا درخواست می‌کنیم تا زمینه حمایت از تیم منتخب همدان برای حضور در لیگ برتر کشور را مهیا سازند.

از اعضای شورا درخواست می‌کنیم تا زمینه حمایت از تیم منتخب همدان برای حضور در لیگ برتر کشور را مهیا سازند.

وی اضافه کرد: همچنین شایسته است اعضای شورا طرحی را مصوب کنند که مدال آوران جهانی و آسیایی بتوانند در حوزه شهرداری استخدام شوند.

یاری با بیان اینکه کشتی پرافتخارترین ورزش استان همدان است، بیان کرد: تقدیر از قهرمانان جهانی و آسیایی حداقل اقدامی است که می‌توان از این مدال آوران داشت.

رییس هیات کشتی همدان با اشاره به اینکه در مسیر رشد و افتخارآفرینی این رشته ورزشی قرار گرفته‌ایم، گفت: کشتی این استان در المپیک ۲۰۲۴ می‌تواند بازهم شاهد سهمیه باشد.

عزم شورای شهر در حمایت از کشتی

حمایت همه جانبه اعضای شورا شهر همدان نشانگر رویکرد مثبت شورای ششم در پرداختن به دغدغه‌های کشتی و کمک به توسعه این ورزش است

رحیمی‌فر رییس سابق هیات کشتی همدان که عضو فعلی شورای شهر همدان است در این باره می‌گوید: شورا به کشتی بدهکار است و پیش از این قول‌هایی به دست اندرکاران این ورزش داده شد که به سرانجام نرسید و امیدوارم اعضای شورای ششم خواسته‌های هیات کشتی را مورد حمایت قرار دهند.

«علی اکبر نظری» دیگر عضو شورای شهر همدان نیز با اشاره به اینکه کشتی این استان تاریخ پرافتخار همراه با منش پهلوانی دارد، گفت: حمایت از ورزش‌های مدال آور در اولویت شورا است.

«سعید نظری» نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان نیز ورزش را زمینه ساز نشاط و سلامتی اجتماعی برشمرد.

وی افزود: کشتی ورزش سازنده روح و روان است و حمایت از این ورزش پرافتخار را جزو سیاست‌های اصلی شورا می‌دانیم.

رییس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر همدان نیز با اشاره به اینکه ورزش استان نیاز به برنامه هدفمند در مسیر حمایتی دارد، گفت: ورزش‌های مدال آور نظیر کشتی شایسته هرگونه حمایت است.

حجت الاسلام «ناصر صفری افلاکی» با تاکید بر اینکه شورای ششم توجه جدی به مقوله ورزش دارد، گفت: ورزش در ابعاد قهرمانی و همگانی مورد حمایت قرار می‌گیرد.

«سعید حاجی بابایی» دیگر عضو شورای شهر همدان حمایت از کشتی را اولویت شورای شهر دانست و گفت: اگر این ورزش را حمایت کنیم آوازه همدان در سطوح بین المللی را خواهیم شنید.

دیگر عضو شورای شهر همدان نیز با اشاره اینکه ورزش کشتی متشکل از قشر متوسط جامعه است، گفت: اغلب کشتی گیران توان مالی لازم را ندارند و نیازمند حمایت هستند.

عضو شورای شهر همدان با اشاره اینکه ورزش کشتی متشکل از قشر متوسط جامعه است، گفت: اغلب کشتی گیران توان مالی لازم را ندارند و نیازمند حمایت هستند.

«اکبر کاووسی امید» از شهرداری همدان خواست تا ورزشکاران مستعد کشتی را مورد توجه قرار دهد و انگیزه لازم را برای رشد و پیشرفت آنان فراهم کند.

وی افزود: کشتی ورزش پهلوانی به شمار می‌رود که به واسطه توسعه این ورزش می‌توانیم اخلاق و جوانمردی را در جامعه تسری ببخشیم.

کاووسی خواستار تعیین تکلیف ساختار اجرایی و اداری باشگاه شهرداری همدان شد و خاطرنشان کرد: شورا به تصویب بودجه مناسب در حوزه فرهنگ و ورزش برای سال آینده توجه جدی داشته باشد.

«مهدی حیدری» دیگر عضو شورای همدان حمایت از کشتی را اولویت شورا در حوزه ورزش دانست و گفت: کشتی پرافتخارترین ورزش همدان است و پیشرفت این رشته باعث رشد و اعتلای ورزش استان می‌شود.

«حمید بادامی نجات» عضو شورای شهر همدان نیز خواستار تصویب طرحی در حمایت از ورزش کشتی در صحن شورا شد و افزود: کشتی باید به جایگاه اصلی خود بازگردد و بازهم شاهد درخشش در میادین مهم بین المللی به خصوص المپیک باشیم.

برچسب‌ها شورای اسلامی شهر همدان همدان کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر همدان همدان کشتی شورای اسلامی شهر همدان همدان کشتی عضو شورای شهر همدان شورای شهر همدان نیز دیگر عضو شورای حمایت از کشتی اعضای شورا ورزش استان شورای ششم ورزش کشتی هیات کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی بلوری‌نوین بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۱ هزار نفر از شهروندان همدانی در ورزش شهروندی شهرداری مشارکت کردند.

وی افزود: در رشته‌های فوتبال، فوتسال، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، ورزش صبحگاهی، ژیمناستیک، هندبال، دارت، تیراندازی با کمان، تکواندو، کاراته و بازی‌های بومی محلی مسابقات و جشنواره‌های متعددی برگزار شد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به درخشش در مسابقات کلانشهرها گفت: در رشته فوتبال مقام دوم، مسابقات دارت مقام سوم، پینگ‌پونگ مقام سوم، کشتی مقام سوم و در مجموع در کلانشهرهای کشور شهرداری همدان مقام چهارم کشور را کسب کرد.

بلوری‌نوین خاطرنشان کرد: ورزش شهروندی شهرداری همدان در کشور یکی از قطب‌ها و الگویی برای تمام استان‌ها است.

وی با اشاره به آکادمی‌های باشگاه شهرداری همدان بیان کرد: ما در ۴ رشته فوتبال، کاراته، کشتی و کبدی فعال است.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در رشته فوتبال هادی گل‌محمدی از مربیان شاخص استان به عنوان مدیر آکادمی و در کشتی حسین بختیاری به این پست منصوب شدند.

بلوری‌نوین با اشاره به اختتامیه مسابقات ورزش شهروندی شهرداری همدان در سال ۱۴۰۱ گفت: ۳۱ اردیبهشت ماه همزمان با تولد امام رضا (ع) اختتامیه ورزش شهروندی شهرداری همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین همزمان افتتاحیه ورزش شهروندی در سال ۱۴۰۲ با نام شهروند قهرمان برگزار می‌شود.

کد خبر 6098285

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • حمایت مردم همدان از اجرای طرح نور