Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی سید محسن حمزه‌لو در جلسه‌ای که با محوریت راهکارهای عملی برای تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور به خصوص ساماندهی سه‌راهی دارلک و استفاده بهینه از ظرفیت ایستگاه راه‌آهن مهاباد در حمل‌ونقل تولیدات پتروشیمی برگزار شد، اظهار داشت: پیش از این اعلام شده که ارتقای بهره‌وری و افزایش سهم راه‌آهن از حمل‌ونقل بار با مشارکت صنایع، راهبردی است که اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی پیش گرفته و در این میان بهبود شرایط حمل و نقل در استان با بهره‌گیری از ظرفیت شبکه ریلی فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مجموع اعتبار مورد نیاز برای ساماندهی سه‌راهی دارلک_پتروشیمی افزون بر ۶٠٠ میلیارد ریال برآورده شده که برنامه‌ریزی شده ۴٠٠ میلیارد ریال از سوی مجتمع پتروشیمی مهاباد تأمین شود. 

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ساماندهی سه‌راهی دارلک به پتروشیمی در قالب احداث تقاطع غیرهمسطح دارلک، رمپ‌های کاهش سرعت دسترسی به پتروشیمی مهاباد و دوربرگردان‌های برای تسهیل و روان‌سازی عبور و مرور حمل‌ونقل بار اجرا می‌شود. 

خاطرنشان می‌شود با توجه به اعلام آمادگی مجتمع پتروشیمی مهاباد برای مشارکت در تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور، نشست مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با فرماندار شهرستان مهاباد و مدیرعامل شرکت پتروشیمی مهاباد با محوریت راهکارهای عملی برای تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور به خصوص ساماندهی سه‌راهی دارلک و استفاده بهینه از ظرفیت ایستگاه راه‌آهن مهاباد در حمل‌ونقل تولیدات پتروشیمی برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی توسعه پتروشیمی ارومیه راه و شهرسازی آذربایجان غربی ساماندهی سه راهی دارلک پتروشیمی مهاباد حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۵۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی ؛مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۰۸:۲۰ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ؛ در جاده مهاباد - سردشت انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید گزارش شد.   وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:این حادثه ۱ مصدوم داشت که بعد از انجام اقدمات پیش بیمارستانی مصدوم حادثه به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • مذاکره جمهوری آذربایجان و اروپا برای توسعه کریدور میانه
  • مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • بررسی و مطالعه تقسیم استان‌های غربی و شرقی تهران
  • بارش‌ باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • تداوم بارش باران تا روز شنبه در آذربایجان ‌غربی
  • بارش باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • بررسی و تصویب ۱۴ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی