Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@17:14:28 GMT

توزیع ۸۵۰۰ هزار بسته معیشتی و تحصیلی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۵۵۳۹

توزیع ۸۵۰۰ هزار بسته معیشتی و تحصیلی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در آئین طرح شمیم حسینی در راستای مواسات و کمک‌های مؤمنانه که توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه جهت کمک به محرومان برگزار شد، بر ضرورت رفع گرفتاری‌های هموطنان تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، با اشاره به کمک‌های خوب مردم و نهادها به محرومان، افزود: هیچ جایی مثل ایران اینگونه خدمت نکرده و این مربوط به آموزه‌های دینی ما می‌شود، زیرا تاکنون ۲ میلیون بسته در کنار کمک‌های مالی، لوازم‌التحریر و غیره توسط اوقاف اهدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نظر مقام معظم رهبری این است که امامزاده‌ها و مساجد برای جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه فعال باشند.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه نیز، گفت: به منظور اجرای طرح کمک‌های مومنانه ۶ هزار بسته معیشتی شامل خشکبار و مواد بهداشتی به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به فرارسیدن سال تحصیلی جدید و اجرای طرح مهر تحصیلی ۲ هزار و ۵۰۰ بسته شامل کیف، دفتر و نوشت افزار به دانش‌آموزان بی‌بضاعت اهدا می‌شود.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه اسلام نماینده ولی فقیه کیف شمیم حسینی مهر تحصیلی اوقاف فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۵۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور

رئیس بیمارستان امام علی(ع) کرمانشاه گفت: عمل بسته تعویض دریچه آئورت قلب برای بیماری ۷۳ ساله در کرمانشاه در بیمارستان امام علی(ع) برای نخستین‌ بار در غرب کشور انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حسین امیری امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران در خصوص عمل بسته دریچه آئورت در این بیمارستان اظهار کرد: بیمار یک زن ۷۳ ساله بود که به علت کهولت سن و مشکلات دیگر از قبیل دیابت و فشارخون بالا، این عمل برای او انجام شد.

وی افزود: این عمل برای نخستین بار در غرب کشور صورت می‌گیرد.

محمد روزبهانی، متخصص قلب و عروق در بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه خاطرنشان کرد: این عمل به‌صورت بسته و به روش آنژیوگرافی انجام شد.

وی ادامه داد: در این روش آنژیو از طریق شریان کشاله ران وارد شده است، دریچه را در محل تخریب شده جایگزین کردیم و بر این اساس مشکل بیمار را رفع کردیم.

متخصص قلب و عروق بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه این عمل را افتخاری برای استان دانست و تصریح کرد: این کار در غرب کشور تاکنون انجام نشده است و برای نخستین بار هست که این اتفاق دارد می‌افتد و از امروز کرمانشاه به جمع ۱۰ استانی پیوست که عمل بسته تعویض دریچه آئورت امکان‌پذیر است.

کد خبر 747774

دیگر خبرها

  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • آمریکا یک بسته کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • آمریکا کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان