Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر خلاف اخبار غیر رسمی که روز گذشته منتشر شد سرمربی پرتغالی باشگاه الهلال هر دو مهاجم شاخص خودش را در فهرست آسیایی برای حضور در لیگ قهرمانان قرار داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ‌به نوشته روزنامه الریاضیه عربستان نام آندری کاریلو هافبک پرویی الهلال از فهرست بازیکنان خارجی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چانگ هیون سو مدافع کره‌ای به عنوان سهمیه آسیایی در کنار ماتیوس پریرا گران‌ترین بازیکن فعلی الهلال و هافبک برزیلی که از وست بروموویچ به خدمت گرفته شد در کنار موسی مارگا مهاجم فصل گذشته پورتو و بافتیمی گومیس آقای گل فرانسوی آبی‌پوشان فهرست بازیکنان خارجی این تیم را در لیگ قهرمانان آسیا شکل می‌دهند، این در حالی است که روز گذشته احتمال حذف نام گومیس از فهرست آسیایی الهلال مطرح شده بود.

ژاردیم که به دلیل ضعف گلزنی در لیگ عربستان با انتقادات زیادی مواجه شده با استفاده همزمان از مارگا و گومیس تلاش می‌کند مشکل خط حمله تیمش را در مسابقات آسیایی حل کند.

فهرست نهایی بازیکنان الهلال در لیگ قهرمانان آسیا به این شرح است:

خط دروازه: عبدالله المعیوف، محمد الواکد، حبیب الوطیان وعبدالله الجدعانی

خط دفاعی: محمد البریک، خلیفه الدوساری، علی البلیهی، یاسر الشهرانی، چانگ هیون سو، امیر کردی، مدالله العلیان، متعب المفرج، محمد جحفلی و حمد الیامی

خط میانی: سلمان الفرج، عبدالله عطیف، ماتیوس پریرا، ناصر الدوساری، محمد کانو، سالم الدوساری، وصهیب الزید، مصعب الجویر، سعد الناصر، عبدالرحمن الدخیل ومحمد القحطانی.

خط حمله: صالح الشهری، عبدالله الحمدان، موسى مارگا، بافیتیمبی گومیس و عبدالله ردیف‌.

غیبت هافبک الهلال برابر استقلال قطعی شد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: الهلال عربستان الهلال عربستان لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۵۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی پس از گل دوم استقلال تلفات داشت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال روز گذشته در ثانیه‌های پایانی دیدار با ذوب‌آهن اصفهان گل برتری را وارد دروازه حریف کرد تا سه امتیاز شیرین را به دست بیاورد. گل دوم استقلالی‌ها اما برای یکی از اعضای خانواده مربی‌ آبی‌ها با دشواری همراه بود.

به نقل از ورزش سه بعد از گل گوستاوو بلانکو به ذوب‌آهن پسر محمد نوازی مربی استقلال و دستیار جواد نکونام که در ورزشگاه آزادی حاضر بود، هنگام شادی کردن با مصدومیت شدیدی مواجه شد.

پسر محمد نوازی در این شادی گل از ناحیه کتف مصدوم شد و کتف او در رفت؛ پزشکان استقلال بعد از بازی کتف دررفته پسر نوازی را جا انداختند و بانداژ کردند تا او به شرایط بهتری از نظر جسمانی برسد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904002

دیگر خبرها

  • فوری: دو سهمیه آسیایی ایران مشخص شدند
  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!
  • کتف دررفته، حاصل شادی گل دوم استقلال!
  • شادی پس از گل دوم استقلال تلفات داشت!
  • پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام/ شاگردان کلوپ، سهمیه لیگ قهرمانان را از زنبق‌ها گرفتند+ فیلم
  • فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان