Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در این مراسم گفت:امام زاده‌ها به عنوان قطب فرهنگی، علاوه بر ترویج فرهنگ دینی ومذهبی می‌توانند در ترویج رعایت اصول بهداشتی و پروتکل‌های اعلام شده از سوی بهداشت جهانی نقش قابل توجهی داشته باشند.

او با بیان اینکه امام زاده سید صدرالدین از قدیم دارای کرامات است افزود: در این امام زاده علاوه بر برگزاری مراسم فرهنگی، مذهبی و اجتماعی می‌توان به انتقال فرهنگ ایرانی و اسلامی به مسافران جمهوری آذربایجان نیز بهره‌مند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل ضمن تقدیر از بانیان رزمایش کمک‌های مومنانه در استان اظهار کرد: امروز اتحاد و همدلی در سایه رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند خانواده‌های عزاداری که عزیزان خود را از دست داده اند تسلی بخش باشد و این گونه اقدامات علاوه بر کمک به هم نوعان خود می‌تواند روحیه خوبی به کادر درمان و پرستاران باشد.

بهنام جو از مردم استان خواست نسبت به دریافت واکسن کوید ۱۹ با احساس مسوولیت بیشتر اقدام کنند و اینکه وزیر بهداشت در سفر اخیر خود به اردبیل قول داده ۶۰۰هزار دز واکسن به استان تعلق می‌گیرد در چند روز آینده کمبودی در تهیه واکسن دیده نخواهد شد و عوامل هلال احمر و بسیج در واکسینه کردن مردم کمک می‌کنند.

در این رزمایش که با سخنرانی ویدئو کنفرانسی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در امامزاده سید صدرالدین اردبیل آغاز شد، در این مراسم علاوه بر تهیه بسته‌های معیشتی، غذای گرم و بسته‌های آموزشی که در اختیار دانش آموزان کم برخوردار قرار می‌گیرد، مراسم غبار روبی نیز از ضریح سید صدرالدین (ع) انجام شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه رعایت دستورالعمل های بهداشتی واکسن کرونا خیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود

چهارمین جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز و سلول درمانی ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در بیمارستان شریعتی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، چهارمین جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول های بنیادی خونساز و سلول درمانی ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در بیمارستان شریعتی برگزار می شود.

این جشنواره تحت عنوان جایزه پرفسور اردشیر قوام زاده توسط پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سل تراپی دانشگاه علوم پزشکی تهران برپا می شود.

پیوند سلول های بنیادی خونساز، فناوری ها و محصولات نوین درمانی، سلول درمانی، ژن درمانی و ویروس درمانی، فن آوری و آماده سای تولید محصولات سلولی، مطالعات علوم پایه سلولی و ترجمان بالینی، پزشکی بازساختی، اخلاق در پیوند و سلول درمانی و معرفی ظرفیت ها وظرفیت سازی از محورهای این جشنواره است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • ۲۱ هزار داوطلب در اردبیل وارد کارزار کنکور شدند
  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود