Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- احمد حسین زادگان، در جلسه شورای تربیت بدنی و ورزش ، متناسب سازی منابع مالی و انسانی برای توسعه یکپارچه ورزش مازندران یک اولویت است. ‎

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، احمد حسین زادگان در جلسه شورای تربیت بدنی و ورزش با عنوان این که تعداد مدال های ورزشکاران مازندرانی در المپیک و عملکرد آنها در این جلسه مورد بررسی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: آخرین اصلاحیه سند راهبردی ورزش استان در دستور کار این شورا قرار گرفته است و مقرر شد طی 2 هفته آینده سند راهبردی و برنامه عملیاتی ورزش استان با استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه پیشکسوتان و کمیته های پژوهشی تحقیقاتی ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه ورزش استان از شیوع کرونا خسارت فراوانی را متحمل شده است مقرر شد با ارائه نظرات و طرح های عملیاتی و با کسب نظر از ستاد ملی و استانی کرونا، برگزاری مسابقات بدون تماشاگر با اخذ مجوز در دستور کار قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان مازندران، تصریح کرد: مسائل مرتبط با ورزش نونهالان، زیرساخت های ورزشی و استفاده از ظرفیت های علمی و دانشگاهی می بایست در دستور کار هیئت های ورزشی قرار گیرد.

وی گفت: یکی از مهم ترین مشکلات ورزش استان عدم ایجاد منابع مالی و انسانی برای عملیاتی کردن طرح و برنامه هاست و عدم وجود صنایع بزرگ در استان منجر به این شده است که نتوانیم در مازندران در رشته فوتبال در سطح حرفه ای تیمداری کنیم هرچند این موضوع تنها مربوط به مازندران نیست.

حسین زادگان اظهار کرد: تشکیل کمیته های تخصصی متشکل از چهره های علمی، اجرایی و ورزشی، قهرمانان و پیشکسوتان با تدوین برنامه های عملیاتی برای هیئت های ورزشی می بایست بصورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

استاندار افزود: هدفمند کردن‌ منابع مالی و انسانی و متناسب کردن منابع موجود با برنامه های ورزشی توسط کمیته های تخصصی می بایست در دستور کار قرا گیرد چرا که اداره و مدیریت ورزش باید براساس برنامه، استراتژی و مطالعات راهبردی صورت گیرد.

وی افزود: برنامه عملیاتی باید برای بخش های مختلف ورزش استان در دستور کار قرار گیرد نه یک یا دو رشته تا شاهد توسعه متوازن تمامی رشته های ورزشی باشیم چرا که احصاء برنامه های عملیاتی و برنامه ریزی برای پشتیبانی از برنامه های هدفمند ورزش استان با ارائه راهبرد علمی منجر به توسعه یکپارچه ورزش استان خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ورزش استان شیوع کرونا خسارت فراوانی متحمل شده دستور کار ورزش استان قرار گیرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی عصر دوشنبه در دیدار مدیران شهری آلاشت با بیان اینکه سوادکوه و شهر آلاشت یک ظرفیت برای استان مازندران است، افزود: صنایع مختلفی در آلاشت وجود دارد و می توان از آن برای جذب توریست و گردشگر استفاده کرد زیرا ورزش بخش مهمی است و باید در آلاشت روی آن سرمایه گذاری کرد.

رجبی از مرمت و بازسازی اماکن ورزشی شهر آلاشت گفت و ادامه داد: وظایف دولت خدمتگزاری است و ما سعی می‌کنیم هر قولی که می دهیم را عملی کنیم از این رو مرمت و بازسازی مشکلات سالن ورزشی آلاشت بزودی و ظرف مدت مشخص شده، رفع می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران تاکید کرد: باید برنامه ریزی صورت دهیم تا در آینده از ظرفیت شهر آلاشت در بحث گردشگری و توریسم ورزشی به درستی بهره ببریم.

شهردار آلاشت در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، اظهار داشت: مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در طول این مدت نگاه ویژه‌ای به شهر آلاشت داشت که از این بابت از ایشان تشکر دارم.

امین مستوفیان از موقعیت‌های عالی شهر آلاشت در بحث ورزشی سخت گفت و افزود: توجه به ورزش آلاشت می تواند در بحث گردشگری و توریسم ورزشی کمک شایانی به ورزش استان و بحث گردشگری داشته باشد.

کد خبر 6092407

دیگر خبرها

  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • سامانه بارشی جان دوباره می‌گیرد / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • این سردردها نشانه چیست؟