Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک روز دوشنبه در پیامی موفقیت کاروان اعزامی به بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰‌ را تبریک گفت و آوردگاه توکیو را میدان درخشش انسان‌های مظلوم ولی مقتدر دانست.

سیدرضا صالحی امیری در بخشی از این پیام آورده است: باید قدردان و شکرگزار نعمت بزرگ الهی خداوندی باشیم که همواره یاری‌گر فرزندان این مرز و بوم بود تا با به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان موجی از نشاط، همبستگی و غرور ملی را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: آوردگاه توکیو میدان درخشش انسان‌های مظلوم ولی مقتدری بود تا علاوه بر شیرین کردن کام مردم، غرور و غیرت ایرانی را در عرصه‌های جهانی به نمایش گذاشتند که این افتخار بزرگ جز با مجاهدت‌های خاموش حاج محمود سرافراز (محمود خسروی‌وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک) و با همت رییسان فدراسیون‌های مربوطه، سخت کوشی عزیزان کادر سرپرستی، تیم پزشکی، مربیان، کادر فنی و همه انسان‌های بزرگی که در این مسیر همدل و همراه کاروان بودند میسر نمی‌شد.

رییس کمیته ملی المپیک در پایان نوشت: اخلاق حکم می‌کند از هدایت و حمایت‌های مسعود سلطانی‌فر وزیر سابق ورزش و جوانان، معاونان، مدیران وزارت تشکر شود و ضمن تبریک به افتخار آفرینان و کاروان اعزامی به بازی‌های پارالمپیک برای مجموعه پر تلاش و زحمتکش کاروان در دیگر رقابت‌های پیش رو آرزوی بهروزی و موفقیت دارم.

کاروان ایران در شانزدهمین دوره پارالمپیک ۲۰۲۰ با ۶۲ ورزشکار راهی توکیو شد که از این تعداد ۳۴ نفر دست پر برگشتند. ۱۲ طلا، ۱۱ نقره و یک برنز ماحصل تلاش کاروان پارالمپیک ایران در این دوره از رقابت‌ها بود. کاروان ایران که مزین به نام سردار دل‌ها شده بود در این بازی‌ها توانست رده سیزدهمی جهان را بدست آورده و بهترین عملکرد ایران را در بازی‌های پارالمپیک ثبت کند./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل

به گزارش همشهری‌آنلاین، حدود یک ‌ماه پیش بود که باشگاه فاینورد اعلام کرد قرارداد علیرضا جهانبخش، وینگر ایرانی‌اش را تمدید نخواهد کرد. اتفاقی که این روزها هم در این تیم رخ می‌دهد، به وضوح تأییدکننده عدم‌نیاز فنی فاینورد به جهانبخش است؛ جایی که کاپیتان تیم ملی ایران تنها در دقایق پایانی مسابقات این تیم فرصت حضور در میدان را پیدا می‌کند.

در ۳بازی اخیر فاینورد، جهانبخش به‌ترتیب ۱۴، ۷ و ۵دقیقه به میدان رفته. او در حالی از دقیقه۸۵ بازی این هفته با ایگلز راهی زمین شد که نتیجه ۳بر یک به سود هم‌تیمی‌هایش بود و بازی با همین حساب به پایان رسید. در فاصله ۳هفته تا پایان رقابت‌های لیگ هلند، فاینورد با ۹امتیاز کمتر از آیندهوون در رده دوم قرار دارد و طبیعتا از شانسی برای قهرمانی برخوردار نیست.

کد خبر 847381 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لژیونرهای فوتبال عليرضا جهانبخش

دیگر خبرها

  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم