Web Analytics Made Easy - Statcounter

از ورزشکاران و مدال‌آوران پارالمپیکی ایران در اقامتگاه سفیر ایران در توکیو تجلیل به عمل آمد.

 مراسم تجلیل از مدال آوران و ورزشکاران کاروان فرهنگی ورزشی پارالمپیک ایران، شب گذشته در محل اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در توکیو برگزار شد.

این مراسم با حضور سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان به صورت ویدئو کنفرانسی، مرتضی رحمانی موحد سفیر جمهوری اسلامی ایران در توکیو، هادی رضایی سرپرست کاروان ورزشی، یامامورا مادر شهید بابائی و سرپرست معنوی کاروان، لیموچی و تابع، نایب رییس بانوان و دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، سرپرستان، سرمربیان و مربیان با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و قرائت قرآن کریم آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا سفیر ایران طی سخنانی با توجه به نامگذاری کاروان پارالمپیک به نام سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی، این اقدام را موجب برکت و دانش معنوی و علمی ورزشکاران برشمرد و حضور مادر شهید بابائی خانم یامامورا را نیز در معیت کاروان، عملی برای تقویت روحیه و اخلاص برای ورزشکاران نام برد. وی ضمن اشاره به تلاش های دو سال اخیر سفارت در همکاری با هر دو کاروان المپیک و پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران در مسابقات توکیو ۲۰۲۰ اظهار کرد: برای سفارت و همه ایرانیان مقیم ژاپن موجب افتخار و مباهات بود که در راستای حضور و تلاش موفقیت آمیز کاروان‌های کشورمان انجام وظیفه نموده و از هر گونه خدمات مورد نیاز برای تسهیل در حضور موفق و بدون مشکل کاروان‌ها، دریغ نکند.

رحمانی موحد افزود: در این دوره از بازی ها، ما شاهد بودیم که با توجه به شیوع کرونا و وجود شرایط اضطراری در توکیو، مسئولان دولتی و برگزار کننده، تمام تلاش و همت خود را بر انجام مسابقات با کمترین مشکل قرار دادند و از این بابت از دولت ژاپن تشکر می‌کنم.

رحمانی موحد افزود: سفارت با استفاده از موقعیت المپیک و پارالمپیک و بنا به درخواست و حمایت کمیته ملی المپیک موفق به برگزاری نمایشگاه ایران زیبا به مدت ۱۵ روز شد و همچنین مراسم رونمایی از تابلو فرش‌های دستباف ویژه المپیک و پارالمپیک، برگزاری نمایشگاه تابلوفرش‌های ورزشی، راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی، پوشش رسانه‌ای حضور کاروان‌های ورزشی و رصد بازتاب اخبار مربوط به ورزشکاران ایرانی و نشست محدود با جمعی از ایرانیان فعال ورزشی مقیم ژاپن از دستاوردهای فرهنگی این دوره از مسابقات المپیک و پارالمپیک است.

وی اشاره کرد که برخی از ایرانیان و تجار مقیم به صورت داوطلبانه و در همکاری با سفارت، جمعی به نام کمیته هواداری از کاروان‌ها را تشکیل داده و ضمن آن قرار بود برنامه جامع و گسترده ای برای ایرانیان مقیم تدارک دیده شود که به دلیل شیوع کرونا، بالاجبار لغو و مطابق حمایت‌های به عمل آمده تهیه هدایای گوناگونی توسط این هموطنان گرامی پیش بینی شده که در این مراسم به حاضرین اهدا و برای سایر مدال آوران و اعضای دیگر کاروان نیز توسط سرپرستی کاروان تحویل داده خواهد شد.

در ادامه، هادی رضایی سرپرست کاروان‌پارالمپیک، وضعیت و نتایج حضور کاروان پارالمپیک ایران را طی گزارشی تشریح کرد. وی گفت: در نهمین دوره حضور ورزشکاران کشورمان در پارالمپیک بهترین نتایج را کسب نمودیم. کسب ۱۲طلا، ۱۱ نقره و ۱ برنز با حضور ۶۲ ورزشکار اعزامی در ۱۰ رشته ورزشی، موفقیت کاروان را به لحاظ مدالی در تاریخ پارالمپیک بی سابقه دانست.

رضایی افزود: حضور تعدادی از ورزشکاران در این دوره صرفا به منظور استفاده از سکوی پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰، کسب تجربه و دورخیزی جهت کسب نتایج عالی در مسابقات پاراآسیایی سال آینده چین بوده است.

در قسمت بعدی برنامه نیز سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که از ابتدای مراسم از طریق ویدئو کنفرانس در برنامه تجلیل حضور داشت، طی سخنانی از رحمانی موحد سفیر ایران در ژاپن بابت "خدمات ارزشمند و مثمر ثمر ایشان، بذل محبت و صرف وقت توسط سفارت جمهوری اسلامی ایران برای تسهیل و حضور بدون مشکل کاوران های ورزشی ایران در توکیو و همکاری های دوستانه با وزارت ورزش و جوانان و سایر مبادی ذیربط ورزشی در راستای برگزاری موفق و حضور بدون مشکل اعضای کاروان های ورزشی ایران در توکیو،" از طرف خود و وزیر سابق ورزش و جوانان تقدیر و تشکر ویژه کرد و دریافت پیام تشکر مقام معظم رهبری از کاروان سردار دلها را انرژی بخش خواند.

در ادامه مراسم، قرعه‌کشی هدایای ویژه مدال آوران طلایی و همچنین اهدا جوایز به دیگر مدال آوران حاضر در مراسم انجام و طی آن گوشی موبایل اپل به ورزشکاران طلایی و به بقیه نیز ساعت سیکو و صنایع دستی ژاپنی همراه با لوح تقدیر با امضا سفیر و رئیس کمیته ملی پارالمپیک کشورمان اهدا شد.

در انتهای برنامه، توکلی نماینده کمیته هواداری ایرانیان از کاروان نیز طی سخنانی اظهار کرد: ما جمعی از تجار و ایرانیان مقیم ژاپن با درک مسئولیت و مشارکت در برنامه‌ها و اقدامات مرتبط با کشور عزیزمان ایران در صحنه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، از سال ۹۸ با در نظر گرفتن مسابقات المپیک و پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰، دعوت سفارت جمهوری اسلامی ایران در توکیو را برای همکاری و همراهی از برنامه‌های متنوعی که به منظور انسجام بخشی و حضور گرم هموطنان عزیز مقیم در ژاپن در این رویداد بزرگ بین‌المللی پیش‌بینی شده بود در قالب تشکیل کمیته هواداری با علاقه و خرسندی پذیرفتیم.

وی گفت: ضمن تشکر از اعضای محترم کمیته هواداری که با پشتیبانی مادی و معنوی خود موجبات همیاری داوطلبانه جمعی از تجار و فعالان اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مقیم ژاپن در اجرای برنامه‌های فرهنگی و مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ را فراهم کردند، از زحمات و برنامه ریزی‌های سفارت به ویژه جناب آقای رحمانی موحد سفیر محترم و همچنین روسای محترم کمیته های ملی المپیک، پارالمپیک و کاروان ورزشی پارالمپیک ایران در همراهی و همکاری با کمیته هواداری ایرانیان قدردانی و سپاسگزاری می کنم./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران المپیک و پارالمپیک ایران در توکیو کمیته هواداری ورزش و جوانان رحمانی موحد مدال آوران مقیم ژاپن کاروان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۶۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود

جعفر رئیسیان زاده در این باره اظهار داشت: این برنامه با حضور تولیت معزز آستان قدس رضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران ارشد ملی و استانی، با هدف تجلیل از کارگران به عنوان ارکان اصلی تولید و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، تدارک دیده شده است.
وی، با اشاره به اینکه این مراسم  روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشا در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این مراسم از ۲۵ هزار کارگر مشهدی به همراه خانواده‌هایشان تجلیل خواهد شد.
معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی خاطرنشان کرد:مدعوین به این مراسم از طریق کارفرمایان در کارخانجات مختلف شناسایی شده‌اند به طوری که سهمیه‌ای برای تجلیل از کارگران شاغل در هر کارگاه تولیدی و مجموعه فعال در امر تولید در نظر گرفته شده است.
رئیسیان زاده  ابراز داشت: ویژه برنامه های این مراسم شامل جشن خانوادگی، اجرای سرود و نماهنگ‌های مذهبی، برنامه‌های شاد برای کودکان، سخنرانی و نور افشانی است و در پایان مراسم، غذای متبرک رضوی به خانواده‌ها اهدا خواهد شد.
وی گفت: همچنین در این برنامه از تعدادی از کارگران نمونه که در راستای تولید کار ویژه و منحصر به فردی انجام داده‌اند نیز به نمایندگی از تمامی کارگران تقدیر به عمل خواهد آمد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان