Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@02:40:36 GMT

خدمات سمپاشی تخصصی شرکت ریزه کار

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۶۳۹۹

خدمات سمپاشی تخصصی شرکت ریزه کار

به طور کلی حشرات موذی به چند صورت وارد خانه ها می شوند: برای یافتن غذا و تولید مثل کردن انتقال تخم از طریق وسایل خانه یا لباس باز بودن چاه فاضلاب، سوراخ‌ها و درزهای در و دیوار و وسایل منزل گرم و مرطوب بودن محیط خانه

حشرات موذی معمولا محیط‌های گرم و مرطوب را دوست دارند؛ بنابراین حمام و دستشویی یکی از محل‌های زندگی حشرات موذی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  از مکان های دیگری که حشرات به زندگی و تخم گذاری در آن علاقه مندند آشپزخانه، انباری خانه ها، شوفاژ خانه ها و ... می باشد.

شیوه های خانگی از بین بردن حشرات چه چیزهایی هستند؟

شیوه های خانگی گوناگونی برای ریشه کن کردن حشرات مزاحم وجود دارد. برای مثال متداول ترین روش ها استفاده از گیاهان بودار مانند سیر، پیاز ، سم های موجود در عطاری، حشره کش های خانگی که به صورت اسپری، قرص، پودر و محلول در بازار وجود دارند.

این شیوه های خانگی برای ساختمان های نوساز موثر هستند زیرا هنوز حشرات و موجودات موذی فرصت ساخت لانه را پیدا نکرده اند، و سمپاشی به موقع می تواند مانع از رشد و ازدیاد آن‌ها ‌شود. استفاده از اسپری ها و سموم خانگی زمانی موثر خواهد بود که سم مورد استفاده هم در وقت درست استفاده شود و هم مناسب برای دفع حشره ی مورد نظر باشد. اما این روش ها در خیلی از موارد موقتی است و راه حل نهایی تماس با شرکت سمپاشی برای پاک سازی منزلتان می باشد. شرکت ریزه کار آماده خدمات رسانی به شما می باشد.

استفاده از سموم تایید نشده چه خطراتی دارد؟

همانطور که سموم حشره کش و قرص ها بر سیستم عصبی حشرات تاثیر می گذارد، این اثرات به مرور زمان روی انسان نیز خود را بروز می دهند. در صورت استفاده از سم های تایید نشده توسط وزارت بهداشت خطر سقط جنین، مشکلات پوستی، عصبی و تنفسی، جان انسان را تهدید می کند.

سم تا زمانی می‌تواند مسمومیت ایجاد کند که مرطوب باشد. به همین دلیل حتما تا 2 روز بعد از سمپاشی گروه های حساس مانند کودکان زیر 6 سال، سالمندان، خانم‌های باردار، بیماران ریوی، قلبی، کلیوی، افراد با پوست های حساس و بیماری‌های پوستی از محیط سمپاشی شده دور باشند.

مراحل سمپاشی خانه ها توسط شرکت های سمپاشی به شرح زیر است:

در مرحله اول تمامی مکان های خانه علی الخصوص جاهایی که احتمال لانه سازی حشرات بیشتر وجود دارد،توسط   کارشناسان مورد بررسی قرار می گیرد تا نوع آفت مشخص شود.

پس از مشخص شدن نوع حشره ، به عنوان مثال سمپاشی ساس به روش اصولی آغاز می شود.

مرحله بعدی ، مرحله ی بررسی درز ها و شکاف های منزل شماست. در واقع نقاطی که ممکن است مجددا مورد حمله ی حشرات قرار بگیرند شناسایی می شوند و تماما پوشانده می شوند.

پس از سمپاشی چه نکاتی را رعایت کنیم؟ پس از سمپاشی حتما توصیه می شود که بعد از پایان سمپاشی آپارتمان تا دو روز به خانه خود برنگردید. چون کاهش اثر سم به صورت تدریجی اتفاق می افتد و بهتر است که تا کم خطر تر شدن اوضاع خونه در آن جا حضور نداشته باشید تا دچار انواع مسمومیت مانند مسمومیت های تنفسی نشوید. اگر فراموش کردید که مواد غذایی را در فضای دربسته قرار دهید و پس از سمپاشی ساختمان با آن مواجه شدید، حتما آن را دور بریزید. حتی اگر ماده غذایی قابل شستشو بود دیگر نباید آن را مصرف کنید زیرا ممکن است که دچار مسمومیت گوارشی بشوید. یکی از کار هایی که می توانید بعد اتمام کار سمپاشی ساختمان انجام دهید این است که در و پنجره ها را پس از سمپاشی باز بگذارید تا مواد آلوده، به سرعت از محل سمپاشی شده خارج شود. همینطور بعد از بازگشت خانه فورا به فکر نظافت نباشید و بهتر است اثر سم را زود از بین نبرید. اینگونه اگر حشرات موذی باقی مانده باشند نیز از بین خواهند رفت. یکی از نکاتی هم که توصیه می شود این است که لوازمی که به طور مستقیم در معرض سمپاشی بوده اند را زیر نور خورشید قرار دهید. اقدامات لازم هنگام مسمومیت با سموم حشره کش

در صورت انتقال آلودگی از طریق تنفس، باید فرد سریعا به فضای باز برود تا اکسیژن بیشتری دریافت کند. اگر فردی از طریق مخاط چشم به سم آلوده شد، به مدت پنج تا شش دقیقه چشم را از داخل به خارج با آب شست‌وشو دهد. همچنین اگر حشره‌ کش با پوست تماس پیدا کرد، محل تماس را فورا با آب و صابون بشویید. اگر علائمی همچون سرماخوردگی، سرفه و تنگی نفس ادامه پیدا کرد و در حال شدت گرفتن بود، به اولین مرکز درمانی مراجعه کنید.

بهترین راه مبارزه با حشرات استفاده از برچسب ها رنگی است که بدون هیچ عارضه و بوی آزار دهنده ای، حشرات با جلب شدن به رنگ زرد آن، به آن می‌چسبند و در نهایت از بین می‌روند.

پس از سمپاشی برای کاهش خطر از چه مواد غذایی ای استفاده کنیم ؟

برای کسانی که این سوال را می پرسند باید گفت که بعد از سمپاشی، تا چند ساعت باید از خوردن و آشامیدن پرهیز کرد. بعضی از افراد گمان می کنند که نوشیدن شیر بعد از سمپاشی کار مفیدی می باشد و باعث آن می شود که ضرر کمتری به بدن برسد. اما باید توجه داشته باشید که چنین  حرفی مبنای علمی ندارد. خوردن و آشامیدن بعد از سمپاشی، به احتمال زیاد باعث مسمومیت گوارشی می شود.

قیمت سم و سمپاشی حدودا چقدر است؟

قیمت سم مورد استفاده در منازل یک قیمت متغیر می باشد که بنا بر نوع سم و موارد بکار رفته در آن قیمت های مختلفی را می توان مشاهده کرد . سمپاشی منزل توسط تیم های کارشناسی ار جمله شرکت سمپاشی ریزه کار می تواند هزینه ی بیشتری داشته باشد اما از بابت درست انجام شدن کارها و رعایت اصول ایمنی و بهداشتی دیگر خیالتان راحت خواهد بود.

مطلب آخر

در صورت مشاهده ی هر گونه حشره و یا تخم آنها حتما این مسئله را جدی بگیرید و اقدام به تماس با کارشناسان شرکت سمپاشی ریزه کار یا هر شرکت دیگری کنید و خواهشمند است که از انجام کار های خود سرانه مانند استفاده از روش های خانگی ، تهیه سموم از عطاری و ... بپرهیزید، زیرا ممکن است آسیب های  بسیار جدی ای متحمل شوید. 

فراموش نکنید که در صورت اجتناب از انجام سمپاشی، حشرات زیاد می‌شوند و باعث انتشار بیماری‌های گوناگون و سایر آسیب ها و خسارات هم می گردند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم اربعین 1400 وزرای دولت سیزدهم سید حسن فیروزآبادی انسیه خزعلی پنجشیر حشرات موذی سمپاشی خانه رپرتاژ آگهی محرم اربعین 1400 وزرای دولت سیزدهم سید حسن فیروزآبادی انسیه خزعلی پنجشیر بعد از سمپاشی حشرات موذی ریزه کار خانه ها ی حشرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در بوشهر و کنگان با حضور ۱۵۴ نفر از حافظان قرآن کریم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، جواد احمدی‌منفرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن اظهار داشت: این آزمون همزمان با سراسر کشور جمعه 14 اردیبهشت در 2 حوزه امتحانی بوشهر و کنگان برگزار می‌شود.

وی، مدرک تحصیلی پذیرفته شدگان این آزمون را از دیپلم تا دکتری دانست و بیان کرد: این آزمون به‌عنوان رسمی و مستندترین آزمون در زمینه حفظ قرآن کریم با هدف اعطای مدرک تخصصی درجه 1 تا 5 که معادل دیپلم تا دکتری است در سطح کشور همزمان صبح ساعت 8 تا 11 برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه این آزمون در استان بوشهر با حضور 154 نفر از حافظان قرآن کریم برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: از این تعداد 102 نفر مرد و 52 نفر زن هستند که کوچکترین فرد شرکت کننده، فرد 9 ساله از شهرستان دشتستان و بزرگترین نیز خانم حافظ کل قرآن از شهرستان بوشهر است.

احمدی‌منفرد با بیان اینکه از  افراد شرکت کننده در این آزمون سراسری، 17 نفر اهل سنت نیز حضور دارند تصریح کرد: 12 از تعداد کل شرکت کنندگان، دارای مدرک فوق‌لیسانس و بالاتر و برخی شرکت‌کنندگان نیز با حضور چندین نفر از اعضای خانواده در این آزمون شرکت می‌کنند. کسانی که در مرحله اول این آزمون حائز کسب رتبه لازم شوند، در مرحله دوم که طی خردادماه برگزار خواهد شد در آزمون شفاهی نیز شرکت و اگر نمره لازم را کسب کنند، مدرک درجه یک تا سه معادل دیپلم تا لیسانس به آنها اعطا خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: برخی افراد که امتیاز لازم معادل فوق لیسانس و بالاتر کسب کنند در مرحله سوم و چهارم هم باید شرکت کنند. این آزمون در شهر بوشهر در محل مجتمع اقامتی دریا واقع در خیابان ساحلی جنب اداره گذرنامه و در شهر کنگان نیز در محل حوزه علمیه خواهران کنگان برگزار خواهند شد که از شرکت‌کنندگان تقاضا می‌شود رأس ساعت 7:30 دقیقه صبح روز جمعه در محل‌های برگزاری آزمون حضور داشته باشند.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • آزمون تخصصی حافظان قرآن در بوشهر و کنگان برگزار می‌شود
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • (ویدئو) خفاش‌ها نباشد دیگر از قهوه خبری نیست!
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • سمپاشی دقیق‌تر و کم هزینه‌تر با پهپاد کشاورزی ایران ساخت
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • سوسکچه‌ بلوط ؛ پینوکیو دنیای حشرات! (عکس)