Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر مدیحی طامه رئیس گشت مشترک تعزیرات حکومتی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: رئیس اتحادیه میوه وتره بار میدان مرکزی تهران درباره عرضه میوه‌هایی که به عنوان نوبرانه به بازار عرضه می‌شوند اعلام کرد که این میوه‌ها به دلیل انجام برخی از اقدامات انسانی، دست کاری شده و در نهایت مصرف آن برای مردم  ضرر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیحی با بیان اینکه تاکنون پرونده‌ای برای این موضوع در سازمان تعزیرات حکومتی تشکیل نشده است، گفت: در صورتی که سازمان جهاد کشاورزی و کارشناسان سلامت در این باره اعلام کنند که عرضه این اقلام در بازار به سلامت هموطنان آسیب می‌زند، با ارجاع پرونده‌های متخلفان، شعب گشت‌های تعزیرات در تهران آماده برخورد با مخلان سلامت در جامعه خواهند بود.

گفتنی است که در برخی از مراکز عمده و فروشگاه‌های خرد عرضه میوه اقدام به فروش میوه‌هایی اعم از نارنگی، لیمو شیرین و ... می‌شود، این در حالی است که فصل برداشت این قبیل از میوه‌ها در فصل پاییز است و حال شاهد عرضه این میوه‌ها در بازار و مصرف آن توسط شهروندان هستیم.

بیشتر بخوانید

هیچ فروشگاه زنجیره‌ای حق عمده فروشی ندارد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی عرضه کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو

شهرام محسنی مدیرکل روابط عمومی تعزیرات حکومتی گفت : پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه‌ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

طبق اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود
  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت