Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با توجه به مصرف روز افزون و استفاده از اینترنت تلفن همراه و لزوم ارائه خدمات بهینه به مشترکان، با تلاش و همکاری کارشناسان حوزه ارتباطات سیار و شبکه مخابرات منطقه، عملیات افزایش پهنای باند به منظور بهبود کیفیت ارتباطات و افزایش سرعت انتقال و تبادل دیتای شبکه ارتباطی همراه اول در شهرستان ماهشهر و توابع آن انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این عملیات با تامین و نصب تجهیزات فنی سیستم‌های انتقال و با فراهم شدن بستر ارتقای تکنولوژی سایت‌های همراه اول وبرقراری یک لینک ۱۰G جدید از مرکز موبایل اهواز به سمت مرکز مذکور صورت گرفت و هم اکنون پهنای باند شبکه تلفن همراه در این شهرستان بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

فلاح زاده تصریح کرد: افزایش پهنای باند، علاوه پایدارتر شدن شبکه ارتباطی، سبب بهره مندی مشترکان اپراتور اول در بندر ماهشهر و توابع از خدمات اینترنت تلفن همراه بر بستر گوشی‌های هوشمند با سرعت بالاتر شده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پهنای باند همراه اول پهنای باند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۶۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس» منهدم شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، باند فساد و فحشا توسط پلیس ایران منهدم شد؛ شبکه ای که به طمع پول، دختران این سرزمین اغفال و وارد تجارت فحشا شدند؛ انگیزه هایی که همه فرآورده فرهنگ روابطِ آزاد هست.

بیشتر بخوانید: کشف پاتوق فساد و فحشا در پوشش نمازخانه + عکس سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی پلیس درباره پرونده "لِوِل آپ دنس" که به بهانه اجرای مسابقه رقص در کشورهای همسایه اقدام به شناساییِ دختران برای اهداف غیر اخلاقی، فیلم‌های مستهجن، قاچاقِ انسان و تشکیل شبکه‌های فحشا و... می‌نمودند، گفت: پشت پرده برخی از تبلیغات به ظاهر مفرح و کم خطر، اقدامات غیرقانونی و غیراخلاقی گسترده‌ای است که مستقیماً خانواده‌ها را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228553 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس» منهدم شد
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟