Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@11:39:53 GMT

مقایسه رنو کپچر با تیوولی فایتر + مشخصات فنی

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۶۴۹۹

مقایسه رنو کپچر با تیوولی فایتر + مشخصات فنی

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار، رنو کپچر با تیوولی فایتر است. تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به‌شمار می‌آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل‌های گوناگون در سگمنت‌های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امکانات رفاهی فراوان، طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامتر‌هایی است که ممکن است علاقه‌مندان را دچار تردید کند.

معرفی رنو کپچر:

رنو کپچر، خودرویی ساخت کشور فرانسه است که در سال ۲۰۱۴ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۱۹۷ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۱۶ اسب بخار در ۴۰۰۰ و ۹۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۹۰ نیوتن متر در ۲۰۰۰ دور در دقیقه است.

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۶ سرعته خودکار دو کلاچه استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۹۲ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۰.۹ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۵.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۴۵ لیتر است.

از جمله امکانات این خودرو می توان به سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ، چراغ‌های LED روز روشن ، سیستم تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو ، سنسور اتوماتیک نور چراغ‌ها ، آیینه‌های جانبی برقی و تاشونده با دید گسترده و مجهز به گرمکن عقب ، بدنه ۲ رنگ ، غربیلک فرمان چرمی ، تودوزی چرم ، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچ ، سیستم استارت دکمه‌ای هوشمند، کروز کنترل و سیستم محدودکننده سرعت (Speed Limiter) اشاره کرد. 

همچنین این خودرو مجهز به سیستم مصرف بهینه موتور (ECO،MODE)، قابلیت تلسکوپی تنظیم فرمان و تنظیم ارتفاع ، کارت قفل و استارت هوشمند رنو ، ۳ عدد پشت سری عقب قابل تنظیم ، گرم کن صندلی‌های جلو ، کنسول میانی صندلی‌های جلو و شیشه‌های کوچک عقب و شیشه عقب تیره است.

معرفی تیوولی فایتر:

تیوولی فایتر، خودرویی ساخت کشور کره جنوبی است که در سال ۲۰۲۰ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۴۹۷ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۶۳ اسب بخار در ۵۰۰۰ و ۵۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۲۸۰ نیوتن متر در ۱۰۰۰ و ۵۰۰ دور در دقیقه است.

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۶ سرعته خودکار استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۷۵ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۹ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۵۰ لیتر است.

از جمله امکانات این خودرو می توان به چراغ‌های LED در جلو و عقب، آینه‌های جانبی تاشو برقی، رینگ ۱۸ اینچی، سنسور نور و باران، دوربین عقب، صندلی برقی راننده در ۸ جهت، ورود بدون کلید، کروز کنترل، فرمان برقی، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، شارژ وایرلس موبایل، آینه الکتروکرومیک، سنسور پارک جلو و عقب اشاره کرد.

خودرو رنو کپچر تیوولی فایتر کشور سازنده فرانسه کره جنوبی سال (طراحی) 2014 2020 موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه 4 سیلندر 16 سوپاپه حجم موتور 1197سی سی 1497سی سی حداکثر قدرت 116 اسب بخار در 4900 دور در دقیقه 163 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه حداکثر گشتاور 190 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه 280 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه جعبه دنده 6 سرعته خودکار دو کلاچه 6 سرعته خودکار شتاب 0 تا 100 10.9 ثانیه 9 ثانیه حداکثر سرعت 192 کیلومتر در ساعت 175 کیلومتر در ساعت وزن 1180 کیلوگرم 1335 کیلوگرم اندازه (میلیمتر) 4122 طول ، 1778 عرض ، 1566 ارتفاع 4225 طول ، 1810 عرض ، 1613 ارتفاع فاصله بین دو محور 2606 میلیمتر 2600 میلیمتر مصرف سوخت داخل شهر 6.6 لیتر در هر صد کیلومتر 7.1 لیتر در هر صد کیلومتر مصرف سوخت خارج از شهر 4.7 لیتر در هر صد کیلومتر 5.1 لیتر در هر صد کیلومتر مصرف سوخت ترکیبی 5.9 لیتر در هر صد کیلومتر 5 لیتر در هر صد کیلومتر حجم باک 45 لیتر 50 لیتر استاندارد آلایندگی یورو 5 یورو 5 میزان تولید CO2 125 گرم در هر کیلومتر 175 گرم در هر کیلومتر ترمز و پایداری سيستم ترمز ضدقفل ABS ، سيستم توزيع متعادل نيروي ترمزEBD ، سيستم ترمز كمكي در موارد اضطراري EBA ، سيستم كنترل پايداري الكتريكي ESP ، سيستم كمكي حركت در سربالايي HSA ABS ، EBD ، ESP ، ESS ، ARP ، TCS ، ASR ، HSA ، HBA ، HDC ، BSD کیسه هوا راننده، سرنشين جلو و جانبي (مجموعاً 4 عدد) کیسه هوا برای سرنشینان جلو، کیسه هوای جانبی، کیسه هوای پرده ای برای جلو و عقب سیستم صوتی مولتي مديابا صفحه 7 اينچي صفحه نمایش 10 اینچی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو مقایسه خودرو لیتر در هر صد کیلومتر دور در دقیقه کیلومتر در ساعت استفاده شده سرعته خودکار نیوتن متر ۱۰۰ کیلومتر اسب بخار مصرف سوخت رنو کپچر آن از یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۶۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ عبدالکریم ساسانی گفت: مأموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در جاده ها به ۳ دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر آن ها را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در بازرسی از این خودرو‌ها ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی داراب با بیان این که در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • خودرو کی ام سی KMC T9 + مشخصات، تصاویر و قیمت جک T9 پیکاپ
  • تعیین مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی
  • مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی تعیین شد
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • خودرو جنسیس GV80 2025 چه مشخصاتی دارد؟
  • سانتافه 2024؛ جوجه اردک زشت کره ای در نمایشگاه خودرو پکن (+تصاویر)
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • اعلام مشخصات تاکسی‌های برقی/ سقف تعداد تاکسی‌های برقی متناسب با زیرساخت شهر‌ها
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)