Web Analytics Made Easy - Statcounter



پیشکسوت استقلال در خصوص نرفتن 3 بازیکن این تیم به امارات واکنش نشان داد.

منصور رشیدی پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص اینکه سه بازیکن این تیم در سفر به دوبی این تیم را همراهی نکردند اظهار کرد: تا جایی که من شنیدم دانشگر به یک تیم خارجی خواهد رفت رشید مظاهری هم که در خبرها خواندم به تیم بازگشته است اما به هر حال این سه بازیکن در آستانه بازی این تیم مقابل الهلال همراه این تیم به دوبی می‌رفتند و پس از بازگشت و انجام این بازی مشکل‌شان را با استقلال حل می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همه بازیکن‌های تیم مشکل مالی دارند فکر نمی‌کنم فوتبالیست‌ها آنقدری مشکل مالی داشته باشند که روی زندگی‌شان تاثیر داشته باشد. وقتی که یک بازیکن درجه 2، 3 میلیاردی پول می‌گیرد شما حساب کنید بازیکن استقلال پرسپولیس قراردادش چقدر است. نمی‌دانم بازیکنان دیگر چه چیزی می‌خواهند.

رشیدی خاطرنشان کرد: به نظرم نگه داشتن مظاهری در این فصل به صلاح استقلال نبود. چون بارها در این فصل با یکدیگر به چالش خوردند. البته این را هم بگویم مدیریت تیم همه ضعیف است و حتی اگر خود من هم در باشگاه عهده‌دار سمتی باشم وقتی نتوانم کاری انجام دهم باید بروم اما متاسفانه در استقلال نه مدیرعامل نه هیات مدیره کارآیی لازم را ندارند اما خبری از استعفا در بین آنها نیست.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: خود آقای مظلومی در هیات مدیره چه کار خاصی انجام می‌دهد آیا مشکل مالی را حل می‌کند حتی من شنیدم ایشان همراه تیم در این سفر حضور دارد کارآیی وی در این سفر چیست آیا باری از مشکلات تیم حل می‌کند هیچ جای دنیا عضو هیات مدیره کنار تیم‌ها به سفر نمی‌روند یک مصاحبه از ایشان خواندم گفته بود هیچ کس استقلالی‌تر از من نیست باید به ایشان بگویم استقلالی‌تر از وی این 30، 40 میلیون هوادار تیم هستند که در سرما و گرما کنار تیم هستند.

وی ادامه داد: استقلال این همه پیشکسوت دارد علی جباری ،اکبر کارگر جم، اصغر حاجیلو ،جواد قراب که سابقه بیشتری از مظلومی در استقلال دارند اما هیچ ادعایی ندارند ایشان سه چهار سال در استقلال بازی کرده است دم از استقلالی‌ بودن می‌کند ایشان یادشان رفته که استقلال را رها و به تراکتورسازی رفت متاسفم برای آدم‌هایی که چنین اظهارنظرهایی انجام می‌دهند. همیشه هم دنبال این است که در استقلال باشد. البته من می‌دانم طرز فکرش چیست او می‌خواهد کم کم جای مجیدی را در استقلال بگیرد.

وی در خصوص عملکرد مددی دراستقلال بیان داشت: وزیر ورزش جدید باید تصمیم نهایی را در خصوص ایشان بگیرد در پرسپولیس سمیعی این تیم را قهرمان کرد اما در آستانه استعفا دادن است اما این طرف استقلال هیچ عنوانی را کسب نکرده اما مددی می‌خواهد بماند دیگر نمی‌دانیم برای این افراد چه دعایی بکنیم حالا باید بگوییم خدا آنها را خیر دهد.

رشیدی در خصوص حضور فریاد شیران در استقلال خاطرنشان کرد: به هر حال تصمیمی که مدیریت باشگاه گرفته من ایشان را از قدیم می‌شناختم پسر بدی نیست اما استقلال این همه پیشکسوت دارد و آنها باید در این جایگاه‌ قرار بگیرند. البته وقتی آقای مظلومی می‌گوید از من استقلالی‌تر نیست دیگر نباید انتظاری از حضور افراد مختلف در سمت‌های باشگاه باشیم البته ایشان یک بار یک حرفی به من زد که لازم باشد به موقع در خصوصش صحبت خواهم کرد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام به دنبال یک رکورد جدید

 جواد نکونام روزی که روی نیمکت استقلال نشست دو هدف داشت. هدف اول او قطعا قهرمانی با آبی‌پوشان بود اما او دوست داشت این قهرمانی با رسیدن به رکوردی که فرهاد مجیدی ثبت کرده بود اتفاق بیفتد. 

باخت به سپاهان در هفته سوم، اما باعث شد تا رویای قهرمانی بدون شکست از بین برود. حالا جواد نکونام به دنبال این است که جام را بالای سر ببرد و این بار به جای رکورد فرهاد مجیدی، رکورد پرسپولیس را نشانه گرفته است. 

قرمزهای پایتخت در اواخر لیگ ششم و اوایل لیگ هفتم با هدایت مصطفی دنیزلی و افشین قطبی، در 26 بازی پیاپی شکست نخوردند و تا پیش از قهرمانی استقلال با مجیدی، رکورد بیشترین هفته پیاپی شکست‌ناپذیری در لیگ برتر ایران در اختیار داشتند.

حالا استقلال نکونام فرصت دارد این رکوردی را که پرسپولیس با دو مربی در دو فصل به دست آورد به تنهایی در یک فصل از آن خود کند. 

به این ترتیب او با این که در این مسیر به رکورد پرسپولیس می‌رسد اما در اصل اولین مربی‌ای است که می‌تواند این رکورد را خلق کند و البته برخلاف دو مربی دیگر مربی وطنی است. 

جواد نکونام 5 هفته فرصت دارد که هم این رکورد را به دست بیاورد و هم تیمش را قهرمان کند. البته نکونام خوب می‌داند که در این هفته‌ها بردن بسیار مهم‌تر از نباختن است. در حال حاضر تیمی مانند مس رفسنجان هم می‌تواند یک رکورد در نباختن ثبت کند اما جایگاه خوبی در جدول ندارد. همانطور که تساوی در تبریز رکورد نباختن این تیم را حفظ کرد اما اگر استقلال خوش‌شانس نبود می‌توانست به قیمت از دست رفتن قهرمانی تمام شود.

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال برای یک پیشکسوت سنگ‌تمام گذاشت
  • جبهه پایداری به دنبال کلید زدن «طرح صیانت جدید» در مجلس دوازدهم؟ 
  • پیشکسوت عزادار استقلالی هم برای حمایت آمد
  • حضور هواداران در تمرین استقلال و تشویق چند پیشکسوت
  • درگذشت مادر شهید اسحق مددی
  • دیدار نکونام و سمیعی در مراسم ختم پیشکسوت استقلال
  • مادر شهید اسحق مددی، به دیدار فرزند شهیدش شتافت
  • واکنش تحقیرآمیز یک پیشکسوت به بازی تراکتور-استقلال
  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • اصواگرایان به دنبال تسویه حساب درون گروهی در مجلس دوازدهم؟/ پیش‌بینی متفاوت رشیدی کوچی از پارلمان آینده