Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@02:47:51 GMT

کشف ۴۵2 دستگاه اکسیژن سنج خون در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۶۹۰۹

کشف ۴۵2 دستگاه اکسیژن سنج خون در بندرعباس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،سرهنگ علی اکبر خرمی، رئیس پلیس پشگیری هرمزگان با اشاره به کشف 452 دستگاه اکسی متر در بندرعباس گفت:ماموران پاسگاه ترمینال مسافربری بندر عباس حین گشت زنی در محوطه ترمینال و در حوالی انبار به یک دستگاه اتوبوس در حال بارگیری کالای مشکوک برخوردند وپیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ خرمی افزود: ماموران در بازرسی از محل و محوطه انبارموفق شدند تعداد ۴۵۲ دستگاه انگشتی اکسیژن سنج خون خارجی قاچاق کشف کنند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله مذکور بنا به نظر کارشناسان یک میلیاردو ۷۰۰میلیون ریال برآورد شده است گفت:در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه کالای کشف شده  برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عزت الله عبدلی نسب، ظهر دوشنبه گفت: ماموران یگان امداد این فرماندهی در پی دریافت خبری مبنی بر فروش غیرمجاز سوخت توسط یک متهم، با انجام اقدامات اطلاعاتی این فرد را شناسایی و وی را در نزدیکی یک پمپ بنزین دستگیر کردند.

وی، اظهار کرد: ماموران هنگام بازرسی خودروی این متهم ۳۲ عدد کارت سوخت نیز کشف و متوجه شدند یک پمپ نیز در جعبه این خودرو جهت انتقال سوخت قاچاق به درون مشک تعبیه شده است.

سرهنگ عبدلی نسب، با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس با قاچاقچیان سوخت و عاملان تاراج ذخایر ملی کشور با جدیت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6092540

دیگر خبرها

  • سفر بدون تشریفات رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد
  • برگزاری گرامیداشت روز معلم در بخش شمیل بندرعباس
  • پلیس نیویورک وارد دانشگاه کلمبیا شد؛ ماموران ده‌ها نفر را بازداشت کردند
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم