Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سعید خطیب‌زاده در نشست خبری امروز خود گفت: روابط بین ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در سطوح خوبی در مورد موضوعات فنی ادامه دارد. به سوالات مطرح شده آژانس پاسخ داده شده است و به صورت منظم گفت‌وگوها بین دو طرف ادامه دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی در مورد آخرین تحولات پنجشیر و اخبار منتشرشده در مورد همکاری پاکستان با طالبان در کشتار مردم پنجشیر گفت: اخباری که از پنجشیر می‌رسد، نگران‌کننده و حملات دیشب به اشد وجه محکوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهادت رهبران افغانستان مایه تأسف ما است . دخالت خارجی که اشاره کردید باید بررسی شود و ما  این موضوع را در دست بررسی داریم . تاریخ افغانستان نشان داده است که دخالت مستقیم و غیر مستقیم خارجی در امور افغانستان ، نتیجه ای جز شکست برای نیروهای متجاوز ندارد. مردم افغانستان ، مردمی استقلال طلب هستند و هرگونه دخالت خارجی در امور افغانستان محکوم است.

وی همچنین گفت : اخبار منتشر شده در مورد محاصره مردم پنجشیر مایه نگرانی است و باید اصول حقوق بشر دوستانه ذیل حقوق بین الملل در افغانستان و پنجشیر اجرا شود.

خطیب زاده بار دیگر گفت : پنجشیر تنها راه حل سیاسی دارد و محاصره پنجشیر به هیچ وجه از نظر حقوق بین الملل و حقدق بشر دوستانه قابل قبول نیست.

خطیب زاده در بخش دیگری از این نشست گفت : حداقل ۲۰میلیون دوز واکسن کرونا در ماه میلادی جاری (سپتامبر) وارد کشور می شود و در ماه اکتبر هم چند ده میلیون واکسن وارد کشور می شود.

کد خبر 625036 برچسب‌ها سعید خطیب زاده ایران و افغانستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سعید خطیب زاده ایران و افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران چگونه است؟

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۶ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۷ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۵ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • هوای تهران پاک است
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است
  • (ویدئو) ماجرای نجات یک پرنده هما در پنجشیر افغانستان
  • کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای تهران قابل قبول است