Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب و قضات حوزه قضایی شهرستان رودبار جنوب در استان کرمان ضمن بازدید و بررسی وضعیت مددجویان و حفظ حقوق شهروندی از بند‌های زندان کهنوج، به درخواست‌های زندانیان رسیدگی کردند. خبرگزاری میزان - محمد فرجام طاهری،رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب و قضات حوزه قضایی شهرستان رودبار جنوب در استان کرمان ضمن بازدید و بررسی وضعیت مددجویان و حفظ حقوق شهروندی از بند‌های زندان کهنوج، به درخواست‌های زندانیان رسیدگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طاهری، توسعه تلاش‌های انجمن حمایت زندانیان به منظور تامین نیاز‌های اولیه خانواده زندانیان و توجه به اشتغال آن‌ها را خواستار شد و اظهار داشت: مددجویانی که روند اصلاح و بازپروری آن‌ها مثبت ارزیابی شود، جهت اعطا تسهیلات قضایی و برخورداری از تخفیفات قانونی به شعب قضایی صادرکننده رای معرفی می‌شوند.
در ادامه این جلسه، شورای طبقه بندی زندانیان با حضور دادستان رودبار تشکیل شد و در پایان این جلسه دادستان عمومی انقلاب شهرستان رودبارجنوب از موافقت با رای باز شدن ۲۵ مددجو و اعطا مرخصی به ۹ نفر از مددجویان در این بازدید خبر داد.   بیشتر بخوانید: بازدید قضات شهرستان بم از زندان این شهرستان   انتهای پیام/ برچسب ها: بازدید از زندان اشتغال زندانیان دستگاه قضایی کرمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازدید از زندان اشتغال زندانیان دستگاه قضایی کرمان شهرستان رودبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با روز جهانی کارگر، بنیاد تعاون زندانیان استان تهران با حضور در کارگاه بسته بندی مواد غذایی، ضمن تبریک به مناسبت روز کارگر به شاغلین هدایایی اهدا کرد.

محمدرضا تقی پور در این دیدار گفت: با شرایطی که با حمایت دستگاه قضایی فراهم شده، مددجویان رأی باز در کارگاه‌های خارج از شهر مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: نتیجه کار و اشتغال مددجویان در کنار فراگیری حرفه‌ای شرافتمندانه، کاهش آسیب‌های اقتصادی و اجتماعی خانواده‌ها و تأمین معاش آنان است که شاید قبل از حبس فرصت آموزش و آموختن آن را نداشتند.

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان تهران بیان داشت: کار در زندگی انسان، نقش‌هایی مانند عزت بخشیدن و رهایی از سستی و تنبلی ایفا می‌کند که زندگی را ارزشمند می‌کند و مانع بروز آسیب‌های مختلف می‌گردد.

کارگاه بسته بندی موادغذایی بنیاد تعاون استان در کانون اصلاح و تربیت تهران قرار دارد که مددجویان در دو شیفت کاری، برنج، قند و شکر، انواع حبوبات و آجیل را بسته بندی و روانه فروشگاه‌های زندان‌ها و سطح شهر گشته، حقوق ماهیانه به حساب شبای آنان واریز می‌شود.

کد خبر 6094046

دیگر خبرها

  • سفر دادستان کل کشور به میناب
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد
  • برنامه های عملیاتی عدلیه  کرمان در سال۱۴۰۳ تشریح شد
  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • سازش ۲۱۲۳۲ فقره پرونده در جنوب کرمان