Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار تهران با انتقاد از فقر شدید تصمیم گیری کارشناسی در خصوص زنجیره گندم، آرد و نان گفت: انتظار می رود مدیران در تصمیم گیری جانب کارشناسی را رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ حشمت اله عسگری با اشاره به اینکه تصمیم گیری در مورد قیمت بخشی از زنجیره کالایی بدون توجه به سایر اجزای زنجیره خطای جدی کارشناسی و مدیریتی است، اظهار داشت: متاسفانه همواره شاهدیم در زنجیره ها تصمیم گیری یکجا صورت نمی گیرد بلکه جزیی را بازنگری کرده و بعد از بهم ریختن بازار مجبور به تصمیم گیری در خصوص سایر بخش ها می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمونه بارز آن زنجیره شیر و لبنیات و همچنین زنجیره گندم آرد و نان است.

وی افزود: متاسفانه هر بار که قیمت جدیدی برای گندم اعلام می گردد یک قیمت جدید به قیمت های موجود آرد و به تبع آن نان اضافه می شود که مردم را حسابی گیج کرده است.

معاون اقتصادی استاندار تهران با اشاره به اینکه امروز شرکت بازرگانی دولتی اعلام کرده است بدون‌تغییر قیمت نان قیمت گندم با ۵۰ درصد افزایش به ۷۵۰۰ تومان رسیده است، عنوان کرد: صرف نظر از یارانه سنگین و آثار تورمی آن مگر می شود نسبت به سایر اجزای زنجیره آرد و نام بی تفاوت بود؛ اکنون دولت آرد را با چند قیمت ۶۶۵ تومان، ۹۰۰ تومان، ۲۷۰۰ تومان و ۵۵۰۰ تومان در اختیار نانوایان قرار می دهد که ضمن هدر رفت شدید آرد از شبکه سیستم قیمت ها را در کشور بهم‌ریخته است و انتظار می رود مدیران در تصمیم گیری جانب کارشناسی را رعایت کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فقر معاون اقتصادی استاندار تهران گندم آرد و نان تصمیم گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران

معاون استاندار تهران گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از چهار درصد به ۱۲ درصد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی‌مهری اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد مصرف روزانه مرغ استان تهران در داخل استان تولید می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای احداث دو مگافارم در ری و فیروزکوه، افزود: برنامه‌ریزی اولیه برای احداث دو مگافارم در شهرستان ری و فیروزکوه انجام شده تا خودکفایی استان تهران به ۳۰ درصد افزایش پیدا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر افزایش تولید خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۹ واحد راکد مرغ‌داری استان تهران احیا شد که موجب افزایش جوجه‌ریزی از ۵۰۰ هزار قطعه به یک میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه شد.

منبع: فارس

کد خبر 747811

دیگر خبرها

  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • اعتراض شدید نمایندگان تهران به وزیر کشور در خصوص هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران