Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@16:39:13 GMT

اعتراف جالب کارشناس عراقی؛ ایران قدرت اول آسیاست

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۷۲۴۵

اعتراف جالب کارشناس عراقی؛ ایران قدرت اول آسیاست

کارشناس عراقی معتقد است تیم ملی کشورش کار سختی برابر ایران دارد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی ایران فردا شب در دومین بازی خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در دوحه به مصاف عراق می رود.

در همین رابطه نزار اشرف مربی عراقی در کارشناسی این بازی، گفت: ما بخواهیم یا نه ایران تیم شماره یک آسیاست. نام بزرگ ادووکات بازیکنان تیم ملی عراق را وادار می کند تا در سطح بازیکنان بزرگی که ادووکات از آنها مربیگری کرده، بدرخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشرف افزود: برنامه ادووکات برای دیدار با ایران این است که می خواهد در خط حمله به ایمن حسین اعتماد کند. چون این بازیکن قدرت فیزیکی بالایی دارد و حفظ توپ توانمند است. باید تمام تلاش خود را کنیم تا در این بازی نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی ایران تیم ملی عراق انتخابی جام جهانی تیم ملی ایران تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۷۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، منابع عراقی، امروز (یکشنبه)، گزارش دادند که پارلمان این کشور روز گذشته قانون روابط * و تراجنسیتی را بعد از اصلاح طرح پیشین که در آن مجازات اعدام برای همجنس‌بازان در نظر گرفته شده بود، در نهایت با مجازات تا ۱۵ سال زندان به تصویب رسانده است.

روابط عمومی پارلمان عراق در واپسین ساعات شامگاه شنبه اعلام کرد که این قانون اصلاحیه قانون پیشین این کشور تحت عنوان «مبارزه با فحشا» صادره در سال ۱۹۸۸ است.

قانون جدید با حضور ۱۷۰ نماینده از مجموع ۳۲۹ نماینده عراقی روز گذشته در پارلمان این کشور به تصویب رسیده است. به گزارش منابع عراقی، این قانون همجنس‌بازی، و همچنین «تغییر جنسیت بیولوژیکی افرد براساس تمایلات شخصی» و «تبادل همسر» را ممنوع کرده است.

در اصلاحیه جدید اشاره شده است که همجنس‌بازان به ۱۰ تا ۱۵ سال زندان محکوم خواهند شد. به دنبال تصویب این قانون، «متیو تولر» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن از تصویب چنین قانونی ابراز نگرانی می‌کند و «این اصلاحیه آسیب‌پذیرترین گروه‌های جامعه عراق را در معرض خطر قرار می‌دهد و توان این کشور در تنوع بخشیدن به اقتصاد و جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی را تضعیف می‌کند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • AFC: ایران پادشاه فوتسال آسیاست/ ادامه سلطه یوزها در قاره‌کهن
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • فیلم| اعتراف اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران؛ خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • فیلم| اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران اعتراف کرد: خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • میگل: ایران پادشاه فوتسال آسیاست اما به‌راحتی قبل نمی‌برد
  • اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم
  • قاتل آرائوخو اعتراف کرد: می‌دانستم اشتباه می‌کند!‏