Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر احمد محقر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دانشجویان این استان در ۳۳ مرکز دانشگاه‌های دولتی، آزاد، غیر انتفاعی، پیام نور، فنی و حرفه ای، جامع علمی و کاربردی و فرهنگیان تحصیل می کنند که برای آموزش حضوری واکسینه خواهند شد.

وی افزود: برنامه زمانبندی واکسیناسیون هنوز به دانشگاه های استان ابلاغ نشده است اما به محض اعلام وزارتخانه تمامی بسترهای لازم برای واکسیناسیون در مراکز آموزش عالی استان فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محقر با بیان اینکه بعد از اطلاع رسانی و هماهنگی ها، سامانه برای ثبت نام فعال خواهد شد اظهار داشت: اگر برای واکسیناسوین دانشجویان به امکانات دانشگاه ها نیاز باشد در اختیار می گذاریم  تا این مهم بدون هیچ مشکلی انجام شود.

رییس دانشگاه معین استان و نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خراسان شمالی اظهار داشت: با توجه به تعداد زیاد دانشجویان در دوره کارشناسی این مقطع به احتمال زیاد به صورت نیمه حضوری برگزار خواهد شد اما در تحصیلات تکمیلی با توجه به ظرفیت کم دانشجو می توان کلاس ها را حضوری برگزار کنیم.

محقر افزود: از مجموع زیر نظام های آموزش عالی این استان چهار دانشگاه دولتی، چهار واحد آزاد اسلامی، پنج مرکز فنی و حرفه ای، هفت مرکز علمی و کاربردی، سه مرکز وابسته به دستگاه های اجرایی، هشت واحد پیام نور و دو موسسه غیر انتفاعی هم اینک دانشجو جذب می کنند.

 تاکنون ۲۵۹ هزار دُز واکسن کرونا در استان دریافت و ۲۴۱ هزار آن تزریق شده است.

براساس آمار رسمی تا پایان موج چهارم ویروس کرونا یکهزار و ۵۰۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در خراسان شمالی جان خود را از دست دادند که این میزان در موج پنجم افزایش زیادی داشته است.

براساس اعلام آخرین رنگبندی کرونایی شهرستان ها، هم اکنون شهرستان های بجنورد، اسفراین، شیروان، فاروج، گرمه، جاجرم در وضعیت قرمز و شهرستان های مانه و سملقان و  رازوجرگلان نیز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

براساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن، خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آن در روستاها سکونت دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی دانشگاه دانشگاه پیام نور پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی دانشگاه دانشگاه پیام نور خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین امسال جابه‌جا شد.

محمد مشتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین امسال جابه‌جا شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴.۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی افزود: در این بازه زمانی بیش از ۱۵ هزار سفر ناوگان حمل‌ونقل باری برای جابه‌جایی کالا در نقاط مختلف کشور انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی علت کاهش میزان تناژ کالا و سفر ناوگان باری را تعطیلات نوروز و محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین دانست و خاطرنشان کرد: عمده‌ترین کالای حمل شده در این مدت سیمان (۴۸ درصد)، کود اوره (۱۲ درصد)، بنزین (۷ درصد) و پودر آلومینیوم (۴ درصد) بوده است.

مشتری اضافه کرد: ۲۷ شرکت با ۵۲۲۰ دستگاه ناوگان باری و ۳۳۲۰ دستگاه وانت بار در بخش حمل‌ونقل کالا در استان فعالیت می‌کنند.

وی گفت: ۸۵۷۱ راننده در حوزه حمل‌ونقل کالای استان در حال خدمات‌رسانی به مردم و صاحبان کالا هستند.

کد خبر 749729

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه از غزه/ ۱۸ دانشجوی دیگر در آمریکا بازداشت شدند
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • بازداشت بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی معترض در ۲۵ دانشگاه آمریکا
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • راز صاحب سینما می‌شود
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد