Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:22:26 GMT

ایجاد ترانزیت هوایی و ریلی در جنوب استان کرمان ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۷۴۷۸

ایجاد ترانزیت هوایی و ریلی در جنوب استان کرمان ضروری است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، یدالله موحد در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: طولانی شدن روند اجرای پروژه‌های عمرانی و راه سازی در نگاه عموم مردم ناپسند و موجب بروز نارضایتی و گلایه مندی ها شده و به صلاح کشور نیست.

موحد گفت: موضوع تورم مساله اساسی است که بر روند اجرای پروژه‌های عمرانی و راه سازی تأثیر گذاشته و موجب کندی روند اجرای طرح‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر پروژه‌های خوبی در حوزه راه در استان کرمان اجرا و تکمیل شده است، اظهارداشت: لازم است که تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان کرمان در دستور کار جدی وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان به قابلیت‌های کشاورزی در جنوب استان کرمان نیز اشاره و بیان کرد: ایجاد ترانزیت هوایی و ریلی برای توسعه زمینه صادرات محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان در پیشگیری از بین رفتن سرمایه‌های ارزشمند کشور در حوزه آب و زمین و نیز بهبود وضعیت معیشت مردم این منطقه تأثیرگذار خواهد بود.

موحد تصریح کرد: به دلیل نبود زیرساخت‌های مورد نیاز برای انتقال محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان به بازار مصرف و صادرات، سالانه بخش زیادی از این محصولات از بین رفته و به بازارهای مصرف نمی‌رسد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به هزینه‌های بالای اجرای پروژه‌های عمرانی به ویژه در حوزه راه یادآور شد: با ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز برای صادرات محصولات کشاورزی در جنوب استان کرمان، هزینه‌های اقتصادی آن به خوبی طی سه تا چهار سال جبران شده و از سوی دیگر وضعیت مردم منطقه نیز بهبود می‌یابد.

کد خبر 5298114

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری کرمان محصولات کشاورزی ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه اردبیل سیستان و بلوچستان شیوع کرونا گرگان کرمانشاه دولت سیزدهم واکسیناسیون خراسان رضوی مجلس شورای اسلامی جنوب استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است

ایسنا/سمنان رئیس کل دادگستری استان سمنان بر ضرورت مراقبت از شأن و جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری امروز (۱۰ اردیبهشت ماه) در اولین نشست مشترک هیأت مدیره کانون و مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده دادگستری استان سمنان که با حضور رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان، رئیس مرکز کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده دادگستری استان، رئیس کانون وکلای قوه قضائیه در استان و رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه در استان سمنان برگزار شد با اشاره به جایگاه وکیل و کارشناس در نظام قضایی ایران، اظهار کرد: وکیل و کارشناس باید در انجام وکالت و کارشناسی صداقت، تقوی، امانتداری، سرعت و دقت را رعایت کند تا زمینه ارتقای رسیدگی‌های قضایی در دوره تحول و تعالی قوه قضائیه در استان فراهم شود.

وی گفت: بسیاری از مراجعه‌کنندگان به دادگستری از توان علمی چندانی برخوردار نیستند تا بتوانند از حق و حقوق خود دفاع کنند. وکیل دادگستری و کارشناس رسمی باید درباره طرح دعاوی، شکایت‌ها یا دفاع از دعاوی و شکایت‌ها یاری کنند.

اکبری با اشاره به ضرورت مراقبت از شأن و جایگاه وکلا و کارشناسان، بیان کرد: گزارش‌های ارائه‌شده حاکی از آن است که اعمال نظارت‌ها مثمر ثمر بوده است و اندک افرادی در این مجموعه دچار لغزش شده‌اند. وکلا و کارشناسان نباید مرتکب مفاسدی از جمله وکالت تضمینی، گرفتن وجه غیرقانونی و نامتعارف، ارتباطات نامتعارف و موارد تخلفات مندرج در قوانین شوند. 

رئیس کل دادگستری استان سمنان اظهار کرد: وکلا و کارشناسان می‌توانند در مسیر اجرای عدالت و چارچوب قانون به دستگاه قضایی استان کمک کنند تا خدمت‌رسانی به مردم به بهترین وجه اتفاق بیفتد. 

در این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی، معاون قضایی رئیس کل و مسؤول نظارت بر وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده دادگستری استان سمنان به بیان گزارش عملکرد پرداخت و گفت: با توفیق‌های بسیار خوبی که تاکنون در مسیر نظارت بر وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده دادگستری استان اتفاق افتاده، دادگستری سمنان در زمره استان‌های پیش‌رو و برتر در حوزه انجام تکالیف است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • کنسرسیوم «توسعه ریلی افغانستان» ترانزیت را از مجاری قانونی پیگیری کند
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • ◄ اولین قطار ترانزیت افغانستان به ترکیه در دام سوء مدیریت/ تکرار تجربه تلخ راه آهن شلمچه بصره
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل