Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان بازدید کرد. خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین جعفری، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان بازدید کرد.

همزمان با دور جدید بازدید‌های میدانی رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی به صورت فصلی و به طور متناوب از حوزه‌های قضایی انجام می‌پذیرد،در این بازدید حجت الإسلام والمسلمین جعفری از تمامی معاونت ها، شعب و بخش‌های ستادی در گفتگو با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مسائل و مشکلات جاری دادسرای را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تکریم ارباب رجوع، کاهش موجودی پرونده ها، بهره وری منابع انسانی و تسریع در روند رسیدگی‌های قضایی از مهمترین نکات و بایسته‌های مورد تأکید رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی به شمار می‌رفت.

وی در جریان این بازدید با تنی چند از مراجعین نیز گفتگو و در راستای رفع مشکلات و پیگیری درخواست‌های مطروحه حسب مورد دستور‌های مقتضی صادر کرد.   بیشتر بخوانید: بازدید رئیس کل دادگستری استان کردستان از حوزه قضایی دهگلان   انتهای پیام/ برچسب ها: بازدید از حوزه قضایی کاهش اطاله دادرسی تسریع در رسیدگی دادگستری خراسان شمالی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازدید از حوزه قضایی کاهش اطاله دادرسی تسریع در رسیدگی دادگستری خراسان شمالی عمومی و انقلاب مرکز استان دادگستری خراسان شمالی رئیس کل دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۷۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک

مسجدی در این سفر در جریان مشکلات جاده مواصلاتی سیریک – جاسک نیز قرار گرفت.

وی همچنین در بازدید از توقفگاه نگهداری بیش از ۱۰۷ خودروی بدون صاحب و پیگیری، در خصوص نحوه آزادسازی این خودرو‌ها گفتگو کرد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با حضور در مسجد صاحب الزمان (عج) به مشکلات بیش از ۲۰ تن از مردم شهرستان سیریک در حوزه پرورش میگو، تصفیه آب و زمین‌های ملی رسیدگی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر