Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به درخشش مازندران در نخستین دورۀ طرح ملی"انتخاب روستای قرآنی ایران" در نا مه ای از زحمات عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تقدیر به عمل آورد.

به گزارش خبرنگاراریادفترمازندران درساری، در بخشی از این تقدیرنامه آمده است :

فرهیخته ارجمند جناب آقای زارع

مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران

باتوجه به تلاش و مساعی جناب عالی در تهیه مقدمات برگزاری شایستۀ نخستین دورۀ طرح ملی"انتخاب روستای قرآنی ایران"، این لوح به شما تقدیم میگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است در سایۀ توفیقات الهی و با همکاری شخصیتهای برجستۀ فرهنگی و دینی، فعالان و مؤسسات قرآنی و با برنامه ریزی های مستمر، شاهد شکوفایی روز افزون فعالیت های قرآنی و توسعۀ فرهنگ متعالی قرآن و عترت در گسترۀ ایران اسلامی باشیم.

عبدالهادی فقهی زاده

معاون قرآن و عترت

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تقدیر معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد عباس زارع قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری گفت: با توجه به همکاری مناسب مدیران مؤسسات قرآن و عترت و پیگیری‌های انجام شده توسط کارشناسان قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و برابر مستندات موجود در سامانه حمد میزان ثبت نام قرآن آموزان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ از رشد ۲۰ درصدی برخوردار بوده است.

وی گفت: رشد ۲۰ درصدی ثبت نام در سامانه حمد، نشان از علاقه وافر جوانان و نوجوانان به فراگیری قرآن و توجه مدیران مؤسسات قرآن و عترت البرز به آموزش این مهم دارد. با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و رشد روزافزون حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت‌های قرآنی، در سال ۱۴۰۳ این میزان از افزایش بیشتری برخوردار خواهد شد.

کد خبر 6088613

دیگر خبرها

  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند