Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:17:14 GMT

۲۱۵۸ سورتی پرواز در فرودگاه های مازندران انجام شد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۲۸۱۸۶

۲۱۵۸ سورتی پرواز در فرودگاه های مازندران انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعداله وطنخواه پیش ازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در پنج ماه امسال منتهی به پایان مردادماه، در مجموع درفرودگاه های استان، تعداد ۱۳۱ هزار و ۶۹۸ مسافر در قالب دو هزار و ۱۵۸ پرواز اعزام و پذیرش شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۶۰ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان به آمار پروازی فرودگاه شهدای ساری اشاره کرد و افزود: در مدت مذکور تعداد ۱۱۳ هزار و ۸۸۴ مسافر در قالب هزار و ۷۱۲ پرواز در این فرودگاه اعزام و پذیرش شده که از نظر پرواز ۹۱ درصد و از نظر تعداد مسافر ۸۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وطن خواه به کاهش پروازها در فرودگاه شهدای نوشهر اشاره کرد و افزود: به جهت شرایط خاص کرونا بویژه در غرب استان، آمار نشان از اقبال کمتر مردم به مسافرت هوایی در فرودگاه‌های نوشهر و رامسر داشته و در مجموع در فرودگاه شهدای نوشهر تعداد شش هزار و ۶۱۲ مسافر در قالب دو هزار و ۱۲۴ پرواز که رشد ۵ درصدی در تعداد مسافر و منفی ۱۰ درصدی در آمار پروازها را در پی داشته است.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: همچنین در این مدت در فرودگاه شهدای رامسر تعداد ۱۱ هزار و ۶۸۸ مسافر در قالب ۳۲۲ پرواز اعزام و پذیرش شده که از نظر تعداد پرواز رشد یک درصدی و از نظر مسافر رشد منفی ۱۴ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اظهار امیدواری کرد، با عبوراز شرایط کرونا شاهد رشد مجدد پروازها در فرودگاه‌های استان بویژه در فرودگاه‌های نوشهر و رامسر باشیم.

کد خبر 5298164

منبع: مهر

کلیدواژه: فرودگاه فرودگاه ساری ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه اردبیل سیستان و بلوچستان شیوع کرونا گرگان کرمانشاه دولت سیزدهم واکسیناسیون خراسان رضوی مجلس شورای اسلامی فرودگاه های استان فرودگاه شهدای مسافر در قالب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی قرار است از امروز پنج نوبت پرواز فوق العاده، از تهران به بجنورد و برعکس برقرار شود.

به گفته قدمگاهی مدیر فرودگاه بجنورد با پرواز هواپیمای ای تی آر ۷۲ ایران ایر و فوکر ۱۰۰ ایران ایر، از تهران به مقصد بجنورد آغاز می شود. این پروازها با توجه به حضور تجاز استان در نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشور صورت می گیرد.

این نمایشگاه امروز در تهران گشایش یافت.

دیگر خبرها

  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت