Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلشکر سلامی گفت: سرلشکر فیروزآبادی فرمانده‌ای آینده‌نگر بود که نقش برجسته‌ای در توسعه قدرت دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران داشت.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در خصوص ابعاد شخصیتی و ویژگی‌های مدیریتی مرحوم سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح، اظهار داشت: سرلشکر فیروزآبادی پیش از هر چیز یک شخصیت وسیع و انسانی تمام‌عیار بود که فعالیت‌های ارزنده‌ای را در طول عمر خود به منصه ظهور رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایشان به لحاظ اخلاقی شخصیتی متخلق به اخلاق الهی و اسلامی و از شخصیتی باوقار و در عین حال متواضع و کاملاً ولایی برخوردار بودند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: سرلشکر فیروزآبادی از معرفت دینی و بصیرت سیاسی نافذی برخوردار بود و روحیه انقلابی و تحول‌گرایانه عمیقی در وجودش موج می‌زد.

سردار سلامی اضافه کرد: او نقش برجسته‌ای در توسعه قدرت دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش، سپاه و وزارت دفاع داشت.

وی خاطرنشان کرد: مرحوم سرلشکر فیروزآبادی اندیشمند و صاحب فکر بود و ایده‌های نو داشت و خلاقانه به سمت اهداف حرکت می‌کرد؛ همچنین ایشان عمیقاً فرمانده‌ای آینده‌نگر بود و نسبت به دشمنان افق وسیعی از تفکر و اندیشه داشت.

فرمانده کل سپاه در پایان با بیان اینکه سرلشکر فیروزآبادی انسانی مؤمن و دارای شخصیت معنوی نافذی بود، گفت: او در طول ۲۷ سالی که به‌عنوان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح فعالیت می‌کرد، خدمات بسیار ارزنده و بی‌نظیری را در راستای توسعه قدرت دفاعی کشور انجام داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران سرلشکر فیروزآبادی سرلشکر فیروزآبادی توسعه قدرت دفاعی فرمانده کل سپاه نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۲۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن پیام سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقل از ایسنا، به این شرح است:

«برادر ارجمند آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

عملیات " وعده صادق "جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل " و واقعه ای عظیم برای ظهور و تثبیت " قدرت اراده ملت ایران " و " نیروهای مسلح کشور " در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود، که دستاوردها و پیامدهای تاریخی و راهبردی آن مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان جهان است.

بی تردید نقش "رسانه ملی" در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صدا و سیما به ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه سازی فرزندان رشید و شجاع خود در "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین برانگیز و درخور تقدیر است.

بر خود وظیفه می‌دانم از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه "رسانه ملی" تحت راهبری هوشمندانه آن برادر عزیز در این صحنه باشکوه و قدرت ساز تاریخی و نیز همکاری و هم افزایی با " روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " در این موقعیت خطیر قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق جنابعالی ، معاونین، مدیران و آحاد کارکنان شریف و رسالت آشنای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج ) و تبعیت از تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم .»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901182

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود